به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۲۵۷۳۱۲

پرده برداری از راز یک قتل در فیروزکوه

پرده برداری از راز یک قتل در فیروزکوه
گروه حوادث: با پیدا شدن جسد مرد جوان در فیروزکوه، پرده از راز قتلی هولناک در این شهرستان برداشته شد.فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: در پی مراجعه فرد مونث، در مورخه ۱۴ بهمن ماه سال جاری به کلانتری این فرماندهی مبنی بر اینکه همسرش روز گذشته جهت عزیمت به محل کار از منزل خارج و تاکنون مراجعه نکرده است پرونده‌ای با موضوع فقدانی تشکیل شد.سرهنگ حسن شاکری افزود: در جریان بررسی‌ها، اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مشخص شد موضوع فقدانی منتفی بوده و به احتمال زیاد توسط شخص یا اشخاصی به قتل رسیده باشد.
وی گفت: پس از اقدامات گسترده نهایتاً قاتل این پرونده شناسایی و مشخص شد که مقتول توسط یکی از دوستان خود به قتل رسیده است.فرمانده انتظامی فیروزکوه افزود: پس از هماهنگی قضایی با حضور قاتل، جسد مقتول که در خارج از شهر در محل قتل پنهان شد بود کشف و پرده از جنایت هولناک برداشته شد.سرهنگ شاکری گفت: جسد متوفی به پزشکی قانونی دلالت و قاتل به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام گردید.
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها