به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۲۵۷۳۷۲

برخی از انقلاب خسته شدند

برخی از انقلاب خسته شدند
گروه سیاسی: امام‌جمعه مشهد با اشاره به اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی دشمن را متحیر کرده است، گفت: متأسفانه در حوزه اقتصاد به آن مرزی که شایسته مردم است، نرسیده‌ایم، بنابراین برای چیره شدن بر دشمن باید به اقتدار اقتصادی دست‌یابیم.
  سید احمد علم‌الهدی  خاطرنشان کرد: نقش اول ولایی بودن این است که هیچ‌گاه در زندگی نترسید، عناصر هویتی برای تولید ماست، اگر خدا را باور کردیم، با باور کردن خدا از هیچ‌چیز نمی‌ترسیم، چراکه خدا از همه قدرت‌ها بالاتر است، فایده استحکام عناصر هویتی خسته نشدن است، کسی از شهید رجایی که در عملیاتی در خوزستان دو ساعت بیشتر نخوابیده پرسید خسته نشدی؟ که پاسخ شنید: خسته نشدم، مزدور خسته می‌شود که می‌خواهد ساعت کار سریع تمام شود که برود، من مزدم را که انقلاب بود قبلاً گرفته‌ام. وی، بابیان اینکه کسی که انقلاب را باور کرده است خسته نمی‌شود، افزود: متأسفانه بعضی مشکلاتی که برای ما در مسائل معیشتی و مدیریتی پیش‌آمده است، به این دلیل است که برخی مسؤولان از این انقلاب خسته شده‌اند، این خستگی‌ها برای ما مشکل‌ساز شده‌اند.
 

 
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها