به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۵۸۸۹۳

حمله خونین به کمپ ترک اعتیاد

حمله خونین به کمپ ترک اعتیاد
گروه حوادث: پسر جوان وقتی متوجه شد مسئولان کمپ ترک اعتیاد پدر معتادش را شکنجه کرده‌اند، نقشه انتقام‌جویی خونین کشید. چند روز قبل گزارش یک درگیری به پلیس پایتخت اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که ۳ نفر با چوب، چاقو و قمه به یک کمپ ترک اعتیاد در جنوب غرب تهران حمله کرده و ۲ نفر از مسئولان کمپ را زخمی کرده‌اند. علاوه بر این شیشه‌های ساختمان را شکسته، در و دیوار کمپ را تخریب کرده و به خودروهای مسئولان و کارکنان کمپ آسیب رسانده‌اند. همین کافی بود تا مأموران پلیس جست‌وجوی خود را برای بازداشت مهاجمان آغاز و با پیگیری سرنخ‌های موجود هر ۳متهمی را که به کمپ حمله کرده بودند شناسایی کنند. آنها که ۳پسر ۲۳، ۲۲ و ۱۷ ساله بودند بازداشت شدند و در بازجویی‌ها به ضرب و جرح، درگیری و تخریب اقرار کردند. اما انگیزه آنها برای حمله خونین به کمپ چه بود؟ 
 
انتقام‌جویی
طراح نقشه حمله، پسری ۲۳ ساله است که می‌گوید پدرش در کمپ ترک اعتیاد بستری بوده و به‌دلیل بدرفتای مسئولان کمپ با پدرش، تصمیم به انتقام‌ گرفته است. گفت‌وگو با طراح این حمله را بخوانید.

چطور متوجه شدی 
مسئولان کمپ با پدرت رفتارهای بدی داشتند؟پدرم سال‌هاست به موادمخدر اعتیاد دارد. چند روز قبل تصمیم گرفتم او را به کمپ ببرم تا ترک کند. فکر می‌کنم حدود ۱۶ یا ۱۷روز قبل از اینکه به کمپ حمله کنیم. او را به آنجا سپردم به این امید که پدرم مواد را ترک می‌کند اما او به من زنگ زد و گفت مسئولان کمپ رفتارهای بدی با او دارند. کتکش می‌زنند و شکنجه‌اش می‌دهند. اینها را که شنیدم خون جلوی چشمانم را گرفت. تصمیم گرفتم هر طور شده از مسئولان کمپ انتقام بگیرم.

با دوستانت به کمپ حمله کردی؟
موضوع را با ۲ نفر از دوستان صمیمی‌ام که از بچگی با هم بزرگ شده‌ایم در میان گذاشتم و آنها هم حاضر شدند به‌خاطر رفاقت با من به کمپ بیایند تا از مسئولان کمپ انتقام بگیریم.

از روز حادثه بگو
۳ نفری وارد کمپ شدیم. با چوب و چاقو و قمه. ۲نفر از مسئولان کمپ را زخمی کردیم. شیشه‌های ساختمان را شکستیم و ۳ یا ۴ ماشین که متعلق به کارکنان کمپ بود را تخریب کردیم. بعد دست پدرم را گرفتم و از آنجا بردم.

۲ نفری که زخمی کردید، زنده هستند؟
از مأموران شنیدیم که خوشبختانه زنده مانده‌اند. اگر جانشان را از دست می‌دادند اتهام قتل گردنمان بود. خدا خیلی به ما رحم کرد. چون وقتی عصبانی بودم به کمپ حمله کردم و نتوانستم خشمم را کنترل کنم.

سابقه داری؟
سابقه آدم‌ربایی دارم. دو سال قبل پسری به دختر مورد علاقه‌ام متلک گفت. من هم با همدستی دوستانم مرد مزاحم و متلک‌پران را ربودیم و به باغی بردیم. در آنجا حسابی کتکش زدیم تا او را گوشمالی بدهیم. بعد از این حادثه گروگان شکایت کرد و من زندانی شدم. مدتی زندان بودم و بعد با وثیقه آزاد شدم. حالا بار دیگر باید به زندان بروم، خیلی برایم سخت است.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: حوادث ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها