به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۵۹۳۶۵

آی تی شبکه، بهترین گزینه برای خرید و فروش روتر میکروتیک

گروه فناوری: آی تی شبکه، بهترین گزینه برای خرید و فروش روتر میکروتیک است. فروش تلفن سیسکو، فروش پچ پنل 24 پورت، فروش ارزان قیمت mikrotik sxt lite 5 و انواع رک شبکه از جمله محصولات این شرکت است.
امروز شبکه ها به عصای دست کسب و کار ها و کارکنان آنها تبدیل شده اند. بسیاری از امور و کار های مهم کسب و کار ها از جمله ذخیره سازی اطلاعات، انتقال دیتا، رسیدگی به خواسته های مشتریان و برطرف کردن مشکلات آنها از طریق شبکه انجام می شود.
یکی از نور چشمی های تجهیزات شبکه ای که تقریبا در هر شبکه ی مربوط به کسب و کار های کوچک و بزرگ دیده می شود روتر ها هستند. روتر ها تجهیزات بسیار مهمی هستند که این اهمیت آنها به دلیل کارایی آنها در داخل شبکه می باشد.
در این مقاله، آی تی شبکه، یکی از شناخته شده ترین، با تجربه ترین و مورد اعتماد ترین شرکت های آی تی که در زمینه فروش و راه اندازی تجهیزات شبکه، فروش رک شبکه، فروش روتر میکروتیک، فروش و راه اندازی خدمات VoIP و فروش تلفن سیسکو فعالیت می کند امروز اینجاست تا توضیحات کاملی در خصوص روتر های شبکه ای ارائه کند.
برای شروع، بیایید بیش تر با این سوگلی تجهیزات شبکه آشنا شویم.

آی تی شبکه، بهترین گزینه برای خرید و فروش روتر میکروتیک
روتر شبکه چیست و چکار می کند؟
روتر شبکه وظیفه دارد کامپیوتر ها و دیگر دستگاه ها مثل پرینتر ها و اسکنر ها را به اینترنت متصل کند. روتر ها نقش پیام رسان و حمل کننده را بر عهده دارند و بهترین مسیر را برای منتقل کردن اطلاعات و دیتا ها انتخاب می کنند.
خلاصه بگوییم که روتر ها کسب و کار شما را به دنیا متصل می کنند، از آنها اطلاعات شما در برابر خطرات امنیتی محافظت می کنند و حتی تصمیم می گیرند که کدام کامپیوتر ها اولویت بیش تری نسبت به بقیه داشته باشند.
* روتر می خواهیم چکار؟
روتر ها به شما این امکان را می دهند که چندین دستگاه را به اینترنت متصل کنید و همچنین دستگاه های مختلف را به یکدیگر متصل کنید. کلا روتر کارش وصل کردن است!

اما فقط این نیست. از روتر ها همچنین می توانید برای ایجاد شبکه های محلی دستگاه ها نیز استفاده کنید. این شبکه های محلی برای وقتی که می خواهید فایل های مختلف را بین دستگاه ها به اشتراک بگذارید، یا زمانی که کاربران و پرسنل می خواهند ابزار های نرم افزاری را به اشتراک بگذارند مورد استفاده قرار بگیرند.
 اگر روتر نداشته باشید، بسیاری از کار ها ممکن است با دردسر های زیادی همراه باشد. برای مثال فرض کنیم که می خواهید از یکی از اسناد خود پرینت بگیرید. در این صورت شما به یک روتر نیاز دارید تا این سند را به پرینتر منتقل کنید و اشتباهی آن را به یک کامپیوتر دیگر یا دستگاه اسکنر ارسال نفرستید.

* روتر ها چه فرقی با مودم ها دارند؟
سوالی که بسیاری از افراد برایشان پیش می آید این است که چه تفاوتی بین روتر ها و مودم ها وجود دارد.
به زبان ساده می توان گفت که کار مودم ها این است که با استفاده از شرکت ارائه دهنده ی شما (ISP) اتصال میان کسب و کار شما و اینترنت را برقرار کند.
اما روتر ها یک سر و گردن بالا تر عمل می کنند، آنها چندین دستگاه که در یک شبکه وجود دارد (از جمله خود روتر ها) را به یکدیگر متصل می کنند. با استفاده از روتر ها، مودم ها و دیگر دستگاه ها می توانند می توانند دیتا و اطلاعات را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنند.
شرکت های زیادی امروزه در دنیا روتر تولید می کنند که از جمله شناخته شده ترین آنها سیسکو و میکروتیک هستند که فروش میکروتیک و سیسکو جزء اصلی ترین فعالیت های ای تی شبکه می باشد.

* انواع روتر های شبکه را بشناسید
روتر ها در مدل ها و امکانات مختلفی تولید می شوند که این موضوع باعث می شود شما در هنگام خرید روتر گزینه ها و آپشن های زیادی داشته باشید. با این حال، روتر ها را می توان به دو نوع اصلی زیر تقسیم بندی کرد:
  • روتر های سیمی یا کابلی
روتر های کابلی یا wired معمولا روتر هایی هستند که به صورت مستقیم به مودم ها یا شبکه های پهناور (WAN) متصل می شوند و این اتصال به لطف کابل های شبکه انجام می شود. این مودم ها معمولا دارای یک پورت هستند که ارتباط با مودم را برقرار می کند تا از این طریق اتصال به اینترنت انجام شود.
  • روتر های بی سیم یا وایرلس
از قابلیت های روتر های جدید می توان ب قابلیت اتصال آنها به دستگاه ها بصورت بی سیم به دستگاه هایی است که از استاندارد وایرلس مشابه استفاده می کنند. این نوع مودم ها می توانند اطلاعات را از اینترنت دریافت کنند، و از خود اینترنت برای ارسال اطلاعات نیز استفاده کنند.
فروش روتر میکروتیک وایرلس و کابلی در مدل ها و ویژگی های بسیار مختلف و متنوع در وب سایت آی تی شبکه انجام می شود و شما عزیزان می توانید جهت مشاهده این محصولات همین حالا به وب سایت ما مراجعه فرمایید.
* هنگام خرید روتر به این نکات توجه کنید
پیش از اینکه به ادامه ی ماجرا بپردازیم لازم می دانیم از شما همراهان عزیز و گرامی بابت مطالعه ی این مقاله و همراهی ما تا اینجای کار تشکر کنیم.
تا به اینجای کار فهمیدیم که روتر ها دستگاه های مهم شبکه ای هستند که آمده اند تا دستگاه های مختلف دفاتر و سازمان ها را به یکدیگر و به شبکه متصل کنند. همچنین توضیح دادیم که روتر ها چه فرقی با مودم ها می کنند، و اینکه روتر ها در دو نوع کابلی و بی سیم قرار می گیرند.
در ادامه قصد داریم به نکات مهمی که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید بپردازیم. این نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه ی موجود در بازار را بر اساس نیاز های خود انتخاب کنید:
  • دوال بند بودن
قابلیت دوال بند (Dual Band) بودن به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات خود را با دو فرکانس رادیویی ارسال کنید که این دو فرکانس معمولا 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز می باشند.
هدف اصلی استفاده از دوال بند این است که میزان پهنای باند شما افزایش پیدا کند تا شما کندی و اختلالات کمتری در استفاده از شبکه ی خود داشته باشید.
  • محدوده ی پوشش
این ویژگی مربوط به توان وایرلس و قدرت سیگنال های بی سیم روتر می باشد. هرچه محدوده ی تحت پوشش روتر شما وسیع تر باشد، می توانید در فاصله های بیش تری از روتر از اینترنت و خدماتی که از روتر خود می گیرد استفاده کنید. البته این قابلیت بستگی به تعداد و کیفیت آنتن هایی دارد که روی روتر قرار می گیرد.
  • پورت های گیگابیت  و USB
پورت های گیگابیت را با نام پورت اترنت نیز می شناسند. اگر همه ی تجهیزات شما از اترنت پشتیبانی کنند، آن موقع سرعت بسیار بالا تری را تجربه خواهید کرد.
همچنین پورت های USB به شما این امکان را می دهند تا دیگر تجهیزات مانند پرینتر های خود را به روتر متصل کرده و امکان به اشتراک گذاری آن را داشته باشید. به این ترتیب می توانید وب کم ها، اسکنر ها و تجهیزات بی سیم دیگر مثل ماوس و کیبورد خود را نیز به روتر متصل کنید.  
  • سرعت روتر
سرعت در روتر ها مثل سرعت در خودرو است. اساسا هر چه روتر (خودرو یا ماشین شما) کیفیت بهتری داشته باشد، سریع تر حرکت می کند. با این حال شما نباید صرفا به این دلیل که خودروی شما می توانید تا 400 کیلومتر بر ساعت حرکت کند، با این سرعت در خیابان راننگی کنید!
بلکه مسائل دیگری مثل قوانین و خطرات راه را هم مد نظر قرار می دهید.
سرعت روتر ها نیز چنین حالتی دارد. هرچه سرعت ارائه شده توسط آنها بیش تر باشد برای شما بهتر هستند. به این ترتیب می توانید سریع تر در اینترنت گشت بزنید، ویدیو تماشا کنید و بازی کنید.
با این حال، سرعتی که شما دریافت می کنید تا حد زیادی به کابل های شبکه، شرکت ارائه دهنده ی اینترنت، کیفیت خط تلفن و ... وابسته خواهد بود.
فروش محصولات میکروتیک
موارد بالا مهم ترین مواردی هستند که در اختیار افرادی که جهت دریافت مشاوره ی خرید تجهیزات شبکه با مشاوران آی تی شبکه تماس می گیرند قرار داده می شود. در صورتی که شما عزیزان نیز مایلید از این خدمات استفاده کنید، و یا محصولات با کیفیت و درجه یک آی تی شبکه را مشاهده کنید می توانید همین حالا به وب سایت ما مراجعه فرمایید.
در ادامه برخی از پر طرفدار ترین روتر های میکروتیک را به شما عزیزان معرفی می کنیم:
- روتر میکروتیک CCR1009-8G-1S-1S Plus
روتر میکروتیک CCR1009-8G-1S-1S پلاس یکی از محصولات پر سرعت و قدرتمندی است که توسط این شرکت طراحی شده است و دارای یک پردازند ی 9 سته ای قدرتمند از نوع TILERA می باشد.
این روتر 2 گیگابایت حافظه رم، هشت پورت گیگابیت اترنت، یک پورت فیبر نوری و یک پورت SFP plus دارد.
همچنین سیستم عامل این روتر از نوع RouterOS می باشد که از لایسنس سطح 6 برخوردار است.

در ادامه می توانید مشخصات کلی این روتر را مشاهده نمایید:
•    نوع دستگاه: روتر میکروتیک
•    فرکانس نامی سی پی یو: 1.2 گیگاهرتز
•    تعداد هسته های CPU: 9 عدد
•    ساختار: TILE
•    میزان رم: 2 گیگابایت
•    پورت های اترنت 10 / 100 / 1000: 8
•    تعداد پورت های USB: 1 عدد
•    تعداد جک های پاور: 2 عدد
•    ولتاژ ورودی: 14 ولت تا 57 ولت
•    قابلیت POE: دارد
•    قابلیت بررسی ولتاژ: دارد
•    قابلیت بررسی دمای CPU: دارد
•    ابعاد دستگاه: 444 x 175 x 47 میلی متر
•    سیستم عامل: Router OS
•    مقاومت در برابر دما: منفی 20 تا مثبت 60 درج سانتی گراد
جهت مشاهده این محصول و محصولات مشابه آن می توانید به وب سایت آی تی شبکه مراجعه کنید.
- روتر 12 پورت میکروتیک CCR1036-12G-4S-EM
این روتر قدرتمند، یک کور روتر بسیار قوی است که لایسنس نسخه 6 داشته و برای پردازش های سنگین مناسب است. این دستگاه دارای 12 پورت گیگابیت اترنت است که پردازنده ی 36 هسته ای دارد!

باقی اطلاعات این محصول را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:
•    فرکانس نامی CPU: 2 GHz
•    هسته های CPU: 36 عدد
•    ظرفیت رم: 16 گیگابایت
•    تعداد پورت 10 / 100 / 1000: 12
•    تعداد پورت های USB: 1
•    ولتاژ ورودی: 12 تا 28 ولت
•    محافظت ولتاژ: دارد
•    محافظت دمای CPU: دارد
•    ابعاد: 355 x 145 x 55 سانتی متر
•    فضای ذخیره سازی: 1 گیگابایت
•    نوع حافظه: NAND
 
آی تی شبکه، مرکز فروش تجهیزات شبکه
آی تی شبکه، مرکز فروش میکروتیک و شبکه
آی تی شبکه یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین مراکز فروش تجهیزات شبکه ای به حساب می آید و با بیش از ده سال تجربه ی حرفه ای، دقیقا می داند که مشتریان به چه چیز هایی نیاز دارند.
فروش تلفن سیسکو، فروش پچ پنل 24 پورت، فروش ارزان قیمت mikrotik sxt lite 5 و انواع رک شبکه از جمله محصولات این شرکت است.
شما نیز می توانید جهت راه اندازی یا خرید تجهیزات شبکه همین حالا به وب سایت آی تی شبکه مراجعه کرده و یا با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.
https://itshabake.com/
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها