به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۵۹۵۹۱

فروش نقاشی کمیاب دوره قاجار در حراج کریستی

فروش نقاشی کمیاب دوره قاجار در حراج کریستی
گروه فرهنگی: یک تابلوی نقاشی مربوط به دوره قاجار که به تازگی بعد از مدت ها دوباره کشف شده ماه آینده در حراج کریستی فروخته می شود. در حراج آینده بخش جهان اسلام و هند کریستی که در روز یک آوریل ۲۰۲۱ برگزار می شود یک نقاشی مربوط به دوره قاجار که به تازگی دوباره بعد از سالها کشف شده حضور دارد که اهمیت این حراج را بالا برده است.در این تابلوی نقاشی، شاهزاده های دوره قاجار در سال جدید ایرانی موسوم به نوروز به تصویر کشیده شده است.
 
این تابلو در اوایل دهه ۲۰ میلادی توسط فردریک کلی بارتلت (۱۹۵۳-۱۸۷۳) هنرمند و مجموعه دار آمریکایی خریداری شده بود و در استودیوی خانوادگی اش در فلوریدا نگهداری می شد.تابلوی مربوط به دوره قاجار در اوایل قرن نوزدهم در حراج کریستی عرضه شده بود و نشان دهنده قدرت و شوکت پادشاه بود. اندازه این تابلو ۱۰۱*۱۷۴ اینچ است و تخمین زده می شود که بین یک تا ۱٫۵ میلیون پوند فروخته شود.هنر دوره قاجار به دلیل سبک متمایزش قابل شناسایی است، این کار که بنام «صفِ سلام» شناخته می شود از ۲۴ پرتره از شخصیت های مهم و شاهزاده های آن دوره در آغاز سال جدید موسوم به نوروز تشکیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها