به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۲۶۰۰۹۷

سایپا صفر – نفت مسجدسلیمان صفر

سایپا صفر – نفت مسجدسلیمان صفر
گروه ورزشی: دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سایپا و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.دو تیم در نیمه اول چند موقعیت روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که مهم‌ترین موقعیت از دست رفته این نیمه در دقیقه ۲۰ رقم خورد.
 
شوت ساسان حسینی از پشت محوطه جریمه سایپا با واکنش اکبر منادی دروازبان این تیم دفع شد و در ادامه توپ به جعفری دیگر بازیکن نفت مسجدسلیمان رسید اما ضربه او دقت لازم را نداشت و این فرصت شاگردان یزدی از دست رفت.این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.در دقیقه ۵۱ پس از اشتباه مدافعان سایپا، توپ به محبی مهاجم نفتی‌ها رسید و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.در ادامه حملات دو تیم راه به جایی نبرد و بی نتیجه بود تا بازی با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.نفتی‌ها با این تساوی ۲۰ امتیازی و سایپا ۱۸ امتیازی شدند و در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی جای گرفتند.
برچسب ها: لیگ برتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها