به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۶۰۰۹۸

جریمه برای سفر بدون مجوز در انگلستان

جریمه برای سفر بدون مجوز در انگلستان
گروه جامعه: بر اساس قوانین جدید تمامی کسانی که قصد دارند از انگلستان به خارج از کشور سفر کنند باید در فرودگاه مجوز سفر ارائه کنند؛ در غیر این صورت جریمه خواهند شد.به گزارش ایسنا، از روز دوشنبه تمامی کسانی که قصد دارند از انگلستان به خارج از کشور سفر کنند باید در فرودگاه مجوزی را ارائه کنند که تاییدکننده دلیل موجه آنان برای سفر است. مسافرانی که بدون این مجوز در فرودگاه حاضر شوند ۲۰۰ پوند جریمه خواهند شد.
مسافران می‌توانند این مجوز را از یک وب‌سایت دولتی دریافت کنند و به صورت چاپی یا به عنوان نسخه دیجیتالی در موبایل‌ ارائه دهند.

بر اساس قوانین کنونی قرنطینه، تمام کسانی که قصد دارند از انگلستان به مسافرت بین‌المللی بروند باید دلایل موجهی در زمینه کاری، تحصیلی و درمانی داشته باشند.دپارتمان حمل و نقل این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرده است، پلیس در هفته‌های اخیر نگهبانی در بندرها و فرودگاه‌ها را افزایش داده است و این اختیار را خواهد داشت تا از مسافران درخواست ارائه یک فرم کامل داشته باشد.ارائه نکردن این فرم جریمه ۲۰۰ پوندی به دنبال خواهد داشت و کسانی که قصد داشته باشند بدون دلیل موجه سفر کنند باید به خانه‌های‌شان بازگردند.بر اساس برنامه «بوریس جانسون» برای کاهش محدودیت‌های قرنطیه، تعطیلات خارجی برای ساکنان انگلستان تا پیش از ۱۷ می میسر نخواهد بود.پس از اعلام زمان از سرگیری سفرهای بین‌المللی در انگلستان، شرکت‌های هواپیمایی از افزایش رزرو بلیت به مقصدهایی همچون اسپانیا و یونان خبر دادند. از زمان اعلام این تاریخ، آمار رزرو هتل در بریتانیا نیز افزایش پیدا کرد. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها