به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۲۶۰۵۰۴

باید کارناوال‌های شادی راه بیاندازید

باید کارناوال‌های شادی راه بیاندازید
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد گفت: در تلاش باشید که با حضور کارناوال‌های شادی و تزیین سردر خانه‌های مردم، این شادی و شور را به فضای شهر بیاوریم و هر کس به هر مقداری برای وجود مقدس امام عصر قدم بردارد آن حضرت نیز متوجه او خواهند شد.
سیداحمد علم‌الهدی، بیان کرد: نباید بگذاریم چراغ نیمه شعبان خاموش شود لذا مهم است برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایام کرونا چگونه عمل کنیم و باید با هماهنگی کمیته‌های مختلف، درصدد
هرچه بهتر برگزار کردن جشن‌های اعیاد شعبانیه باشید.
وی ادامه داد: در نیمه شعبان سال‌های گذشته، حرکت‌های جمعی در کل کشور ایجاد می‌شد که مردم برای عهد و پیمان خودشان با امام زمان (عج) راهپیمایی می‌کردند، اما امسال امکان این کار فراهم نیست.


 
برچسب ها: نیمه شعبان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۶:۰۹
اقای علم الهدی میدونی امام زمان با چی خوشحال می شود. برای این خوشحال می شود که امثال تو دین اسلام را تبلیغ نکنی تفسیر نکنی مسئولین دزدی نکنند و گرنه امام زمان با کارناوال و اینا خوشحال نمی شود. قسم به جان امام زمان با اون چیزایی که تو گفتی امام زمان خوشحال نمی شود. (370573)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها