به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۲۶۱۷۸۱

با محمدمهدی سامانی‌پور (مسترتریدر) تحلیل تکنیکال و بورس را از صفر آموزش ببینید

گروه اقتصادی: شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که چرا برخی از افراد در بازارهای مالی مانند بازار بورس به شیوه‌ای عمل می‌کنند که سودهای سرشاری نصیب آنان شده و سرمایه‌شان چند برابر می‌شود، اما عده دیگری هم هستند که علی‌رغم سعی و تلاش بسیار، حجم عظیمی از سرمایه خود را در این بازارها می‌بازند؟!
با محمدمهدی سامانی‌پور (مسترتریدر) تحلیل تکنیکال و بورس را از صفر آموزش ببینید
به نظر می‌رسد رازها و ترفندهایی وجود دارد که با پی بردن به آن‌ها، هرکسی می‌تواند به یکی از برندگان این بازارها تبدیل شده و به کمک آن‌ها سرمایه‌های خود را افزایش دهد. خوشبختانه اساتید بزرگی در داخل کشورمان هستند که می‌توانند برای آموزش بورس و آموزش تحلیل تکنیکال همراه شما باشند. محمدمهدی سامانی پور (مسترتریدر) یکی از اساتیدی است که با اطمینان می‌توان روی آموزش‌های وی حساب کرد. اما انتخاب هر استاد باید با آگاهی انجام شود. در اینجا آگاهی لازم برای انتخاب استاد مناسب جهت فراگیری دانش تحلیل را به شما ارائه خواهیم کرد.

چرا برای فعالیت در بازارهای مالی به آموزش نیاز داریم؟
حتماً شما هم این جمله را قبول دارید که: «تجربه را تجربه کردن خطاست!» به همین خاطر می‌توانیم به‌جای رفتن مسیر طولانی تجربه، از یافته‌های دیگران استفاده کنیم. در این‌ صورت علی‌رغم رسیدن به موفقیت، در زمان و هزینه خود نیز صرفه‌جویی کرده‌ایم.
بازارهای مالی مانند بورس، مکان‌هایی هستند که در آن‌ها هزاران تحلیلگر حرفه‌ای به رصد کردن بازار می‌پردازند؛ در چنین شرایطی، سود گرفتن از چنین محیط‌هایی بدون داشتن دانش کافی ممکن نخواهد بود. بنابراین افراد مبتدی و تحلیلگران تازه‌کار نمی‌توانند با تحلیلگران بزرگ و کارکشته رقابت کنند، مگر اینکه ایشان نیز آموزش‌ها و ترفندهای لازم را فراگرفته باشند.
پس اگر به تازگی می‌خواهید فعالیت اقتصادی خود در بازارهای بزرگ را شروع کنید یا فعالیت خود را شروع کرده‌اید، اما مقدار زیان‌های شما بیشتر از مقدار سودهایتان است، اگر نمی‌دانید چگونه و در چه زمانی معاملات خود را آغاز کنید، اگر در برابر سرمایه‌‌تان سودهای اندکی بدست می‌آورید، خلأ معاملاتی شما تنها با آموزش پُر خواهد شد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای آموزش درست، روی اساتید درستی هم فوکوس کنید. قطعاً انتخاب بهترین استاد، بزرگترین نتایج را در پی خواهد داشت.

محمدمهدی سامانی پور کیست و چرا باید روی آموزشهای او حساب کنیم؟
محمدمهدی سامانی پور (مسترتریدر) کسی است که در اولین ورودش به بازارهای سرمایه گذاری، زیان‌های فراوانی را متحمل شد. وی برای بررسی دلیل زیان‌ها و کاهش سرمایه‌اش به مطالعه پرداخت، اما مطالعه‌ صِرف برای پی بردن به دلایل شکستش کافی نبود. بنابراین ایشان انواع آموزش‌ها و ترفندهای آموزش تحلیل تکنیکال را فرا گرفتند تا بتوانند زیان‌های خود را جبران کنند. قطعاً جبران ضرر کار راحتی برای مسترتریدر نبود و یک شبه هم اتفاق نیفتاد. وی زمان زیادی را صرف کرد تا توانست به اسرار معامله در بازارهای مالی پی ببربد، اما حاصل تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر او نتایج شیرینی در پی داشت. به طوری که پس از جبران زیان‌های قبلی، توانست وارد مسیر سود گرفتن شود.
حاصل تجربیات محمدمهدی سامانی پور به حدی عمیق بود که تصمیم گرفت از دانش خود در بازارهای دیگری مانند بورس استفاده کند. وی پس از و ورود به بروس تهران هم نتایج شگفت‌انگیزی را کسب کرد، اما از مسیر آموزش و تجربه فاصله نگرفت. او همچنان تحقیقات خود را ادامه داد تا توانست به شیوه‌های منحصر به فردی برای فعالیت در این بازارها پی ببرد و به عنوان «مستر تریدر» شناخته شود.

آموزش تحلیل تکنیکال
کشف یک شیوه تحلیلی منحصر به فرد توسط مستر تریدر
محمدمهدی سامانی پور یا مستر تریدر با ادغام سبک پرایس‌اکشن «Price Action Trading» و تئوری امواج «Elliott Wave Theory» توانست به یک شیوه منحصر به فرد تحلیلی در بازارهای مالی پی ببرد. او با استفاده از این شیوه‌ی خود به طرز شگفت‌انگیز و مکرر از بورس سود دریافت کرده است.
شیوه تلفیقی و تازه‌ی مستر تریدر به حدی کاربردی بود که توجه بسیاری از اطرافیان وی را جلب کرد. در واقع سوددهی معاملات وی می‌توانست حس کنجکاوی هرکسی را برانگیزد. سرانجام مستر تریدر با مشاهده‌ی خیل عظیم جوانان مبتدی که وارد بورس شده‌اند اما شیوه معامله در آن را بلد نیستند، اقدام به ایجاد یک بستر آموزشی جامع کرد تا بتواند با آموزش شیوه خود به سایر هموطنان، خدمت بزرگی انجام داده باشد.

تأسیس دلفین وست
بستر آموزشی مستر تریدر با عنوان «دلفین وست» به صورت گسترده ارائه شد. در حال حاضر، بهترین و صحیح‌ترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری بازارهای مالی در سایت دلفین وست آموزش داده می‌شود. تیم جوان و پرانرژی دلفین وست با رهبری محمد مهدی سامانی پور در مدت کوتاه فعالیت خود، بالغ بر 2000 دانشجو را آموزش داده‌اند که هرکدام از آن‌ها توانسته‌اند مسیر سوددهی در بورس و دیگر بازارهای مالی را تجربه کنند.
با توجه به این سابقه درخشان، هرکس که بخواهد آموزش بورس از صفر را آغاز کند یا به آموزش تحلیل تکنیکال بپردازد، دلفین وست بهترین بستر برای شروع و ادامه آموزش وی خواهد بود.

دلفین وست
برای آموزش بورس از صفر و آموزش تحلیل تکنیکال از کجا شروع کنیم؟
بازارهای مالی براساس تئوری و قوائد خاصی پایه گذاری شده‌اند و هیچ شانسی در آن‌ها دخیل نیست. هرگز نمی‌توان موفقیت در بورس را به شانس یا اقبال نسبت داد؛ چراکه موفقیت در این بازارها فقط و فقط به دانش و تجربه بستگی دارد. این تجربه را اساتید موفقی چون محمدمهدی سامانی پور کسب کرده‌اند و می‌توانند عصاره آن را در اختیار شما قرار دهند. تیم دلفین وست پس از ارائه دوره‌های آموزشی مختلف، توانست بزرگترین کنگره تکنیکالیست‌های ایران را نیز برگزار کند و همچنان سیر آموزش صحیح آن ادامه دارد. این تیم هر آن ممکن است از دوره‌های جدید خود رونمایی کند. پس فرصت را از دست ندهید و برای آموزش بورس از صفر و آموزش تحلیل تکنیکال، به دلفین وست مراجعه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها