به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۶۳۲۱۲

تصادفات جاده ای فارس ۹۰ درصد افزایش یافت

تصادفات جاده ای فارس ۹۰ درصد افزایش یافت
گروه حوادث: فرمانده پلیس راه شمال استان فارس از افزایش ۹۰ درصدی تصادفات در جاده های استان طی ایام نوروز خبر داد.سرهنگ عبدالهاشم دهقانی  افزود: در حال حاضر تردد در تمام محورهای فارس روان و عادی است و هیچ‌گونه انسداد جاده گزارش نشده است.وی بیان کرد: بیشترین ترددها مربوط به شمال استان فارس به ویژه محور شیراز – اصفهان است.فرمانده پلیس راه شمال استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی تردد در محورهای فارس در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: ساعت اوج تردد در محورهای فارس مربوط به بعد از ظهر تا ساعت ۲۰ هست.
 
سرهنگ دهقانی دررابطه با وضعیت تصادفات نوروزی در جاده‌های فارس عنوان کرد: میزان تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی نسبت به سال قبل در جاده‌های فارس ۹۰ درصد افزایش داشته است.وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از تصادفات واژگونی بوده است، بیان کرد: بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های استان تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ بوده است.فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: اغلب تصادفات در محورهای فارس بعد از ظهر تا شب بوده و حدود ۷۰ درصد آن در محورهای اصلی به وقوع پیوسته است.
برچسب ها: حوادث رانندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها