به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۶۳۹۰۹

فرهاد مجیدی و سرگیجه‌های کرونایی!

فرهاد مجیدی و سرگیجه‌های کرونایی!
گروه ورزشی: هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از پنج‌شنبه با یک دیدار آغاز شد و در اولین بازی 2 تیم آلومینیوم اراک و فولاد‌خوزستان مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار بدون رد‌و بدل شدن گل به پایان رسید. در‌حالی شاگردان نکونام و منصوریان با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند که در نیمه اول آلومینیوم تیم برتر میدان بود و ۳ موقعیت خوب گلزنی داشت که در یک نوبت آن دیرک دروازه مانع از باز شدن ضربه اسماعیل شریفات شد. هفته نوزدهم رقابت‌ها امروز با برگزاری 5 بازی پیگیری خواهد شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است. استقلال و پیکان در شرایطی عصر شنبه اولین مسابقه خود در سال‌1400 را برگزار می‌کنند که این بازی سومین تقابل 2‌‌ تیم در فصل‌ جاری است. پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته سرمربیگری استقلال در آن‌موقع برعهده محمود فکری بود. دومین بازی 2‌ تیم روز 21 اسفند‌ماه 99 بود که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی صورت گرفت. در این مسابقه پرتنش استقلال با نتیجه 2 - یک به برد رسید و به مرحله بعدی حذفی صعود کرد.

حالا خودروسازان فوتبال ایران سومین تقابل فصل را مقابل استقلال خواهند داشت که البته این بازی به میزبانی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی است. بازی امروز استقلال و پیکان اما نسبت به 2 مسابقه قبلی در شرایط متفاوتی برگزار می‌شود. تیم پیکان با اضافه شدن چند بازیکن شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در استقلال نیز فرهاد مجیدی و کادرفنی بهتر توانسته‌اند تفکرات‌شان را به تیم دیکته کنند. هرچند‌ غیبت برخی نفرات به‌دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات می‌تواند روی روند آبی‌ها تاثیرگذار باشد. یکی از مهم‌ترین ابهامات در خط حمله آبی‌ها خواهد بود.
شیخ دیاباته که معمولا‌ هر زمان در شرایط آرمانی قرار داشته یکی از نفرات ثابت خط حمله آبی‌ها بوده‌، به‌تازگی از مرخصی و سفر به فرانسه بازگشته و در تمرینات نیز نشان داده با شرایط آرمانی خیلی فاصله ندارد. مهدی قایدی نیز که بهترین بازیکن 2 فصل اخیر تیم استقلال و یکی از برترین‌های فوتبال ایران است، تمرینات نسبتا زیادی را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد و از پنج‌شنبه به تمرینات تیمش اضافه شد. ارسلان مطهری بهترین گلزن این فصل آبی‌پوشان، آماده‌ترین مهاجم این روزهای تیمش نیز هست و شواهد نشان می‌دهد حضور او در ترکیب ثابت قطعی به نظر می‌رسد.

اما معمای بزرگی که پیش‌روی فرهاد مجیدی و دستیارانش قرار دارد، انتخاب از بین قایدی و دیاباته برای قرار گرفتن کنار مطهری است. البته سرگیجه‌های فرهاد در خط حمله خلاصه نمی‌شود. مظاهری و حسینی، 2 دروازه‌بان استقلال هم درگیر کرونا بوده‌اند و حضور کاملی در تمرینات نوروزی تیم خود نداشته‌اند. در دفاع وسط با توجه به کرونایی شدن عارف غلامی و دوری دانشگر به دلیل مسائل انضباطی، انتخاب‌های اول مجیدی، سیاوش یزدانی و حسین مرادمند هستند. در دفاع چپ هم با توجه محرومیت محمد نادری هرویه میلیچ برای حضور درترکیب گزینه اصلی است و احتمالا متین کریم‌زاده نیز به‌عنوان ذخیره او روی نیمکت خواهد نشست.

هفته نوزدهم لیگ برتر -امروز
پدیده مشهد- پرسپولیس – ساعت ۱۶:۳۰
تراکتور تبریز - مس رفسنجان– ساعت ۱۷
ذوب‌آهن- صنعت نفت– ساعت ۱۷:۳۰
استقلال - پیکان تهران – ساعت ۱۸:۵۰
نفت مسجدسلیمان - نساجی – ساعت ۱۷
دوشنبه
سایپا تهران - سپاهان– ساعت ۱۶:۳۰
گل‌گهر - ماشین‌سازی–ساعت ۱۷
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها