به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۶۴۰۵۳

صدر جدول فوتسال زنان بدون تغییر ماند

صدر جدول فوتسال زنان بدون تغییر ماند
گروه ورزشی: صدرنشینان لیگ برتر فوتسال زنان هفته یازدهم را با پیروزی پشت سر گذاشتند.به گزارش ایسنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان امروز (شنبه) برگزار شد و تیم‌ها به رقابت با یکدیگر پرداختند.در گروه اول این مسابقات سایپا صدرنشین میزبان نامی نو اصفهان بود و با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید. ملی حفاری اهواز نیز مس کرمان را با یک گل شکست داد تا بعد از سایپا همچنان در جایگاه دوم این گروه باشد. سایپا، ملی‌حفاری و نامی‌نو به ترتیب با ۲۷، ۲۷ و ۱۵ امتیاز سه تیم برتر این گروه هستند. 
 
در گروه دوم تیم رهیاب تهران از حضور مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی انصراف داد که این اولین انصراف تیم‌ها در سال ۱۴۰۰ است. بر این اساس تیم مشهد با حساب سه بر صفر برنده این دیدار اعلام شد.پالایش نفت آبادان هم که در تعقیب هیات فوتبال خراسان رضوی است در یک دیدار راحت هیات فوتبال اصفهان را با ۱۰ گل شکست داد. 
خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان هم با ۲۷، ۲۵  و ۱۸ به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این گروه قرار گرفته اند. تیم‌های شهروند ساری و کیمیای اسفراین استراحت داشتند.

نتایج کامل دیدارهای هفته یازدهم به شرح زیر است:
گروه اول
سایپا تهران ۵ - ۱ نامی‌نو اصفهان
مس کرمان صفر - ۱ ملی حفاری اهواز
پویندگان فجر شیراز ۵ - ۸ هیات فوتبال رودان
گروه دوم
هیات فوتبال خراسان رضوی - رهیاب تهران(برگزار نشد)
پالایش نفت آبادان ۱۰ - صفر هیات فوتبال اصفهان
پارس آرا شیراز صفر - ۴ مس رفسنجان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها