به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۶۶۸۰

مشرف بجای دادگاه به بیمارستان منتقل شد

گروه بین الملل: منابع خبری پاکستان گزارش دادند: پرویز مشرف حاکم نظامی سابق این کشور در مسیر رفتن به دادگاه، دچار مشکلات جسمانی شد و به بیمارستان نظامی شهر راولپندی منتقل گردید.
مشرف بجای دادگاه به بیمارستان منتقل شد
شبکه‌های خبری پاکستان که گزارش مستقیمی از حضور پرویز مشرف در دادگاه ویژه اسلام آباد بارتاب می‌دادند، در خبری فوری گفتند: رییس جمهوری پیشین پاکستان به دلیل شرایط بد جسمانی به مرکز پزشکی قلب و عروق نیروهای مسلح پاکستان (AFIC) در منطقه صدر شهر راولپندی منتقل شد. بر اساس این گزارش، پرویز مشرف از منطقه چک شهزاد اسلام آباد (محل حصر خانگی) وی به همراه اسکورت کامل امنیتی نیروهای پلیس و تکاور بسوی دادگاه ویژه اسلام آباد حرکت می‌کرد که در مسیر حال وی رو به وخامت گذاشت و خودروهای همراه مشرف مسیر خود را بسوی بیمارستان قلب ارتش تغییر دادند.

قاضی دادگاه ویژه پاکستان که مسوولیت رسیدگی به پرونده پرویز مشرف به اتهام خیانت بزرگ به این کشور را بر عهده دارد، گفته بود که مشرف در صورتی که در جلسه دادگاه حاضر نشود ، ممکن است با حکم بازداشت مواجه شود. وکلای حاکم نظامی سابق پاکستان دیروز به قضات دادگاه ویژه این کشور در خصوص رسیدگی به پرونده خیانت بزرگ علیه پرویز مشرف گفتند که وی به دلیل نگرانی‌های امنیتی نتوانست در جلسه دادگاه حاضر شود.
مرجع : ایرنا