به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۶۷۷۵۰

آخرین قیمت دلار پیش از مذاکرات جدید

آخرین قیمت دلار پیش از مذاکرات جدید
گروه اقتصادی: اخبار مربوط به مذاکرات هر روز جدی‌تر می‌شود و برخی از فعالان بازار منتظر واکنش قیمت دلار به این اخبار هستند.آخرین قیمت دلار تا پیش از مذاکرات جدید چقدر است؟تا پیش از دیروز یعنی در روز چهارشنبه، دلار ۱۵۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود اما در روز گذشته آخرین گزارش‌ها حاکی از نزولی شدن این روند بوده است.

قیمت متوسط دلار در بازار متشکل نسبت به روز چهارشنبه  ۲۵ تومان کاهش یافت و روی رقم ۲۳ هزار و ۱۳۳ تومان قرار گرفت. نرخ دلار سامانه سنا نیز ۲۷ تومان کم شد و روی ۲۳ هزار و ۳۶۰ تومان ایستاد.این سایت مدعی شده که از نگاه تحلیلگران فنی بازار تا زمان مشخص شدن نتایج مذاکرات هسته ای، احتمالا بین کف ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی و سقف ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی نوسان خواهد کرد.بنابراین در روز شنبه احتمالا قیمت دلار نوسان محدودی را تجربه کند. در صرافی ملی نیز آخرین نرخ ۲۳ هزار و ۳۳۹ تومان بوده است.
برچسب ها: دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها