به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۶۷۷۷۳

کار سخت فولاد مقابل میزبان عربستانی

کار سخت فولاد مقابل میزبان عربستانی
گروه ورزشی: سه تیم پرسپولیس، تراکتور و فولاد در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.به گزارش ایسنا، با شروع دور برگشت رقابت‌های فشرده لیگ قهرمانان آسیا، هفته چهارم این رقابت‌ها امروز (جمعه) برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف رقیبان‌شان در گروه‌های  D ،B و E می‌روند.
 
تراکتور – نیروی هوایی عراق، ۱۹.۳۰
دیدار برگشت تراکتوری‌ها مقابل نیروی هوایی عراق می‌تواند برای شاگردان رسول خطیبی سرنوشت ساز باشد. آن‌ها در سه دیدار ابتدایی خود تنها سه امتیاز به دست آوردند و در بازی رفت خود مقابل نیروی هوایی نتواستند پیروز باشند اما هم‌چنان شانس صعود دارند. با وجود فاصله چهار امتیازی شارجه امارات، تراکتوری‌ها می‌توانند با کسب این سه امتیاز شانس خود را برای صعود از مرحله بعد افزایش دهند.

در مقابل نیروی هوایی عراق در این دوره از رقابت‌ها فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده و هدایت این تیم به عهده ایوب اودیشو است. آن‌ها در بازی ابتدایی خود با یک گل از شارجه شکست خوردند و در بازی دوم با تساوی مقابل پاختاکور اولین امتیاز خود را در این رقابت‌ها کسب کردند. نیرو هوایی با تساوی در بازی سوم مقابل تراکتور با ۲ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفتند و امیدوارند تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور شانس صعود به مرحله بعدی را حفظ کنند. همین مساله کار تراکتوری‌ها را سخت خواهد کرد و باید دید در نهایت کدام تیم موفق خواهد شد از این بازی امتیاز کامل به دست آورد.

گوا هند – پرسپولیس، ۲۱:۳۰  
موفق‌ترین نماینده ایران در دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار ابتدایی دور برگشت به مصاف گوای هند برود. هندی‌ها در بازی رفت بازی دشواری را برای پرسپولیسی‌ها رقم زدند اما در نهایت اولین شکست خود را در این رقابت‌ها مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی تجربه کردند. خوان فراندو، سرمربی تیم فوتبال گوای هند پس از شکست مقابل پرسپولیس اعتقاد داشت شاگردانش مقابل پرسپولیس عصبی و خسته شده بودند.در مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از صدرنشینی در گروه خود آماده‌اند تا دوباره مقابل گوا قرار بگیرند. فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس که به دلیل ابتلا به کرونا تیمش را همراهی نکرده بود به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست تا گل‌محمدی خیال راحت‌تری در خط دفاعش داشته باشد. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی به این مساله اشاره داشت که تیمش می‌خواهد در تمام بازی‌های این گروه پیروز شود.

النصر عربستان – فولاد، ۲۲:۳۰
شاگردان جواد نکونام که در سه دیدار ابتدایی خود در مرحله رفت، یک پیروزی و دو تساوی به دست آوردند باید یک بار دیگر به مصاف النصر بروند. فولادی‌ها هم‌چنان سه غایب دارند که کار آن‌ها را سخت کرده است. موسی کولیبالی، ایوب والی و شروین بزرگ بازیکنانی هستند که با حضورشان می‌توانستند دست نکونام را برای انتخاب بازیکنانش بازتر کنند. جواد نکونام باتوجه به مشکلاتی که تیمش دارد در این رابطه می‌گوید فوتبال ایران باید به فولاد افتخار کند چون از نظر کمبود بازیکن با مشکلات زیادی مواجه هستند. با وجود این مشکل، فولادی‌ها توانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند. آن‌ها با ۵ امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارند.

النصر عربستان با وجود غایبانش در دیدار مقابل فولاد عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و در پایان سه دیدار ابتدایی خود هم امتیاز با فولادی‌ها در صدر جدول گروه D قرار دارد. بازیکنانی که در بازی رفت مقابل فولاد غایب بودند در این دیدار حضور خواهند داشت و همین مساله به کمک النصری‌ها خواهد آمد. آن‌ها امیدوارند در خانه مقابل فولاد پیروز شوند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند. باید دید جدال دو تیم چه نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها