به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۶۷۸۲۵

بیک زاده: الدحیل متوجه قدرت استقلال شد

بیک زاده: الدحیل متوجه قدرت استقلال شد
گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال می‌گوید باید از آبی پوشان حمایت کرد. هاشم بیک زاده درخصوص شکست استقلال در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر اظهار داشت: این را همه درک کرده‌اند که سطح استقلال در لیگ و آسیا چه اندازه تفاوت دارد و تیمی که مجیدی اکنون در اختیار دارد بازی‌های چشم نوازی را به اجرا می‌گذارد. اگر عملکرد هر کدام از بازیکنان را نسبت به بازی‌های چند ماه پیش مقایسه کنید به صحت گفته‌هایم پی می‌برید.

وی افزود: این شکست چیزی از شایستگی‌های استقلال کم نخواهد کرد. الدحیل مشخصا متوجه قدرت استقلال شد و البته خوش شانس هم بودند که از اشتباهات فردی در خط دفاعی استفاده کردند تا نتیجه را به نفع خودشان رقم بزنند. مسعود ریگی روز خوبش نبود و در کنار او آرش رضاوند هم همین شرایط را داشت. این البته از خستگی بازیکنان است و فشار بازیکنان آن‌ها را با چالش رو به رو کرده است.

پیشکسوت استقلال درخصوص اشتباهات تیم گفت: مشخص است که خط دفاعی در گذشته ضعف داشت، اما در این مسابقه یک زنگ خطر به صدا در آمد. کادرفنی و فرهاد مجیدی مسلما می‌توانند این مشکل را برطرف کنند و جای نگرانی نیست. در کل استقلال با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد، بهتر از نیمه اول بازی کرد و شکل تیم بهتر شد.

او با اشاره به بازی برگشت مقابل الدحیل در روز یکشنبه گفت: بازی برگشت سخت‌تر خواهد بود، چون دو تیم در این بازی به خوبی یکدیگر را محک زدند. تیم ما نشان داده که ترس ندارد و در هر لحظه از بازی به دنبال کسی پیروزی است که از روحیه کادرفنی و کار دقیق مجیدی نشات می‌گیرد. نظر شخصی‌ام این است که از استقلال با جان و دل حمایت کنیم چرا که فوتبال زیبایی را آن هم در میان باشگاه‌های مدعی آسیا به نمایش می‌گذارد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها