به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۶۸۱۵۰

قیمت ماهی از گوشت قرمز هم بالاتر است

قیمت ماهی از گوشت قرمز هم بالاتر است
گروه اقتصادی: روابط‌عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گزارشی قیمت انواع ماهی را در میادین میوه و تره‌بار با قیمت مرغ و گوشت در این مراکز خرید مقایسه کرده که براساس آن، قیمت ماهی نه‌تن‌ها از مرغ بلکه در بعضی از انواع ماهی از گوشت قرمز هم بالاتر است.

براساس این گزارش، هم‌اکنون قزل‌آلا پرتقاضاترین ماهی در میادین میوه و تره‌بار است که بیشترین فروش را در بین انواع ماهیان دارد. قیمت یک کیلوگرم ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمان در میادین ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قزل‌آلای گوشت نارنجی ۵۲ هزار تومان است. این قیمت تقریباً معادل یک عدد مرغ دوکیلوگرمی است که با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد.این گزارش همچنین نشان می‌دهد نه‌تن‌ها قزل‌آلا بلکه ارزان‌ترین انواع ماهی عرضه‌شده در میادین نیز قیمتی بالاتر از مرغ دارند. هم‌اکنون ۳ ماهی ارزان‌قیمت میادین، ماهی بیاح و ماهی فیتوفاگ با قیمت هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان و ماهی بیگ‌هد با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان است که از قیمت هر کیلوگرم مرغ به‌مراتب بالاتر است.


قیمت ۳ ماهی گران‌قیمت میادین نیز به‌ترتیب ماهی اوزون‌برون زنده با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۸ هزار تومان، ماهی شیر بی‌سر و دم با قیمت هر کیلوگرم ۱۳۲ هزار تومان و ماهی راشکو با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۶ هزار تومان است.به این ترتیب، در میادین قیمت هر کیلوگرم ماهی راشکو بالاتر از قیمت یک کیلوگرم ران تازه گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۱ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم ماهی شیر معادل یک کیلوگرم سردست تازه گوسفندی با قیمت ۱۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یک کیلوگرم ماهی اوزون‌برون نیز تقریباً معادل یک کیلوگرم ران تازه گوسفندی است.یک کیلوگرم ماهی سفید دریایی یا ماهی شیر بچه به قیمت ۱۱۰ هزار تومان در میادین، تقریباً معادل یک کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط به قیمت ۱۰۹ هزار تومان است.
برچسب ها: قیمت ماهی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها