به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۶۸۴۶۳
باقری نیا:

فولاد خوزستان توان پیروزی مقابل السد را دارد

فولاد خوزستان توان پیروزی مقابل السد را دارد
گروه ورزشی: کارشناس فوتبال درباره بازی تیم‌های فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.عبدالمجید باقری نیا پیشکسوت فوتبال خوزستان   در خصوص بازی تیم‌های فوتبال فولاد ایران و السد قطر اظهار کرد: فولاد در دو بازی با العین امارات و السد قطر عملکرد بسیار خوبی داشت و تمام کارشناسان فوتبال را شگفت زده کرد. در بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد به خوبی السد را آنالیز کرده بود و السد  نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه فولاد ایجاد کند.

او ادامه داد: تقابل با السد مهم‌ترین بازی فولاد است. این تیم باید بازیکنان کلیدی السد مثل حسن الهیدوس، بغداد بونجاح و سانتی کازورلا را از بازی خارج کند. مطمئن هستم، فولاد توان شکست السد را دارد. فولاد تاکنون نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خوزستان و ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. در گروه فولاد تیم‌های قدرتمندی وجود دارند. این گروه یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا است.باقری نیا درباره عملکرد سایر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. تیم تراکتور هم مثل فولاد امشب نیاز به برد دارد تا بتواند از گروه خود صعود کند. تیم استقلال هم عملکرد بسیار خوبی  در گروه خود داشت و می‌تواند در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هم موفق شود
برچسب ها: فولاد خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها