به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۶۸۶۰۳

خلیلی: پرسپولیس خیالش از صعود راحت بود

خلیلی: پرسپولیس خیالش از صعود راحت بود
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های فرسایشی باعث شده این تیم عملکرد خوبی برابر الوحده نداشته باشد.محسن خلیلی درباره شکست پرسپولیس برابر الوحده امارات اظهار کرد: پرسپولیس در شرایطی به استقبال این بازی رفت که در چهار بازی قبلی خود توانسته بود حداکثر امتیازات را کسب کند و با خیالی آسوده وارد زمین شد. متاسفانه نبود تمرکز لازم بین خطوط دفاعی باعث شد به راحتی مهاجم تیم حریف به شش قدم تیم ما نزدیک شود و در زاویه بسته دروازه ما را باز کند.
 
وی افزود: بعد از گل، بازیکنان به خود آمدند و حملات زیادی را انجام دادند اما با در بسته روبه‌رو شدند چون تیم  الوحده، پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بود و می‌دانست ما از کناره‌ها نفوذ می‌کنیم و سعی می‌کنیم از کناره‌ها ارسال داشته باشیم. متاسفانه نتوانستیم خیلی خوب باشیم اما در نیمه دوم فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم فرصت‌های زیادی به دست آمد و آقای گل‌محمدی تلاش کرد با تعویض‌های خود روند بازی را تغییر دهد که در این کار هم موفق بود.

خلیلی همچنین گفت: در طول بازی دائم سعی داشتیم از کناره‌ها به حریف فشار بیاوریم و دروازه این تیم را باز کنیم اما وقتی تیم بسته بازی می‌کند باید سعی کنیم از تاکتیک‌های دیگر هم استفاده کنیم. مثلا استفاده از مهاجمین برای شوت زنی و در ادامه دور زدن مدافعان و ارسال‌ پاس‌های روی به عقب که در این بازی کم دیدیم. پرسپولیس متکی به حرکات ترابی شده و در این بازی، این بازیکن موفق نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: با آمدن احمد نوراللهی، تیم کمی هجومی‌تر شد و رو به جلو بازی کرد چون نوراللهی در کارهای هجومی به خوبی کار می‌کند. با این حال باز  هم در گل زنی پرسپولیس موفق نبود. در این بازی بازیکنان خیالشان از صعود راحت بود و این مساله  باعث شد کمی کارایی تیم کم شود. البته فرسایشی بودن بازی‌ها هم روی عملکرد پرسپولیس در این بازی تاثیر گذاشته بود. امیدوارم غرور بازیکنان را نگرفته باشد و تیم بتواند دوباره بازی‌های خوب خود را به نمایش بگذارد.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها