به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۲۷۳۳۲۳

کشف۱۴۵۲کیلو هروئین؛ از ایران به مقصد اروپا

گروه بین‌الملل: یک محموله بزرگ مواد مخدری با وزن ۱۴۵۲ کیلوگرم هروئین در بندری در دریای سیاه کشف و ضبط می‌شود که از مبدایران و مقصد آن اروپای غربی بوده است.
کشف۱۴۵۲کیلو هروئین؛ از ایران به مقصد اروپا
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که یک کشتی حامل هروئین در روز دهم ماه مه (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) توسط واحد مقابله با جنایات سازمان یافته کشور رومانی کشف شده است. هروئین به وزن ۱۴۵۲ کیلوگرم در دو کانتینر این کشتی و در بین مصالح ساختمانی جاسازی شده بود. پلیس مبارزه با جرائم سازمان یافته رومانی اعلام کرد که  کشتی حامل این محموله مواد مخدر از ایران به سوی اروپای غربی در حرکت بوده است.
محموله مواد مخدر این کشتی در بندر کونستانتا، واقع در دریای سیاه توسط پلیس رومانی کشف می‌شود. آژانس مبارزه با جرائم سازمان یافته رومانی از این کشف بزرگ مواد مخدر به عنوان "مصادره‌ای تاریخی" سخن گفته است. گفته می‌شود این مواد مخدر توسط شبکه‌ای بین‌المللی متشکل از شهروندان چند کشور خارجی و از جمله شهروندان رومانی حمل می‌شده است. دولت رومانی اعلام کرد که اطلاعات مربوط به قاچاق این محموله مواد مخدر توسط شماری از سازمان‌های اطلاعاتی و از جمله از سوی اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا، سفارت آمریکا در رومانی، اینترپل اتحادیه اروپا و همچنین دایره امور قضایی اتحادیه اروپا در اختیار پلیس رومانی قرار گرفته است. افزون بر آن گفته می‌شود که شماری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز در مقابله با این جنایتکاری سازمان‌یافته با پلیس رومانی همکاری داشته‌اند. سه خانه در رومانی و چند مرکز در دیگر کشورهای اروپایی در ارتباط با حمل این محموله توسط پلیس مورد تفتیش قرار گرفته است.
برچسب ها: هروئین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها