به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۷۳۹۹۸
احمدی‌نژاد: پول ها را می برند و جاهایی خرج می کنند که به ضرر ملت تمام می شود

ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به اینجا کشانده‌اند

ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به اینجا کشانده‌اند
گروه سیاسی: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من می‌خواهم در حضور شما، از زبان شما نصیحت کنم؛ بابا بس است دیگر! بیایید کنار مردم بایستید، در خدمت مردم باشید. این به نفع خودتان است. بخدا من به عنوان کوچک ملت، از طرف مردم به شما می گویم؛ ما دلمان برای شما می سوزد، این مقدار از مردم دور شدید، فاصله گرفتید که حاضر نیستید بیایید کنار مردم، حرف مردم را بشنوید، غصه های مردم را بشنوید، با مشکلات مردم آشنا شوید. پول ها را می برید و جاهایی خرج می کنید که به ضرر ملت تمام می شود. امیدوارم این نصیحت دوستانه را بپذیرند.
 
محمود احمدی نژاد عصر روزگذشته با وجود ایجاد موانع در مسیر رسیدن به محل سخنرانی اش در شهرک مهرگان قزوین در جمع مردم این منطقه گفت: بجای اینکه در خدمت ملت و در کنار ملت باشند، با فشاری که بر آنها وارد می شود و تحمیلی که بر آنها می شود، می آیند راه مردم را می بندند. ظرف نیم ساعت، لودر، بولدوزر، کمپرسی، تریلی و همه چیز آماده شد و تمام راه های ورودی به شهرک مهرگان را با خاکریز بستند. این خیلی کار بدی است اما می خواهم یک چیز دیگری به شما بگویم؛ اگر واقعا با همین سرعتی که راه ملت را می بندند، با یک سوم این سرعت، راه ملت را باز می کردند، آیا وضع مردم اینگونه بود؟ این پول هایی که برای بستن راه ملت خرج می کنند، اگر همین پول ها را برای عمران و آبادانی و خدمت به ملت خرج می کردند، آیا وضع کشور همین طوری که الان هست می ماند؟
من می خواهم در حضور شما، از زبان شما نصیحت کنم؛ بابا بس است دیگر! بیایید کنار مردم بایستید، در خدمت مردم باشید. این به نفع خودتان است. بخدا من به عنوان کوچک ملت، از طرف مردم به شما می گویم؛ ما دلمان برای شما می سوزد، این مقدار از مردم دور شدید، فاصله گرفتید که حاضر نیستید بیایید کنار مردم، حرف مردم را بشنوید، غصه های مردم را بشنوید، با مشکلات مردم آشنا شوید. پول ها را می برید و جاهایی خرج می کنید که به ضرر ملت تمام می شود. امیدوارم این نصیحت دوستانه را بپذیرند.
دو نکته را عرض می کنم. عزیزان من؛ امروز ما هر چه که داریم، از استقلال و عزت و اینکه سرزمین ما در برابر هجوم اجنبی و قدرت های جهانی حفظ شد، همه اینها مرهون فداکاری آحاد مردم است، مردم بودند که انقلاب کردند، مردم بودند که کشور را حفظ کردند، مردم بودند که سختی ها را تحمل کردند، مقاومت کردند و اجازه ندادند کشور ما به دست اجنبی و بیگانه بیفتد.
همه می دانیم، امام هم بارها فرمودند که همه امور متعلق به مردم است، کشور متعلق به مردم است، انقلاب متعلق به مردم است، جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، تک تک مقامات و مسئولین باید خادم مردم، در کنار مردم و خدمتگزار مردم باشند، غیر از این شانی ندارند. حق تعیین سرنوشت متعلق به مردم است، هر اتفاقی که در کشور می افتد، باید با نظر و تایید ملت باشد.
اگر بخواهیم ریشه مشکلات امروز کشور را بشناسیم، باید در همین یک جمله ببینیم؛ " مردم از صحنه تصمیم گیری کشور کنار گذاشته شده اند ". عده ای برای خودشان، می بُرند و می دوزند و کاری به نظر مردم ندارند. خب چه اشکالی دارد؟ مردم مهرگان از خادم خودشان دعوت کردند که بیاید در کنارشان و حرفشان را گوش کند. برای چه شما تصمیم می گیرید راه ها را ببندید؟ شما هم بیایید در کنار مردم، بیایید و ببینید مردم چه می گویند و چه می خواهند، حرفشان چیست؟
وقتی مردم از صحنه کنار زده می شوند، مشکلات پیدا می شود. مشکلات اقتصادی و سیاسی پیدا می شود، پشت دولت خالی می شود و بعد دولت در گفتگوی با بیگانگان بجای اینکه از حق ملت دفاع کند، مجبور است از حقوق ملت، به بیگانه امتیاز بدهد. چرا اینگونه شد؟ برای اینکه ملت را کنار گذاشتید و پشتوانه ملت را از دست دادید. خب به ملت برگردید، این تنها راه است. بیایید کنار ملت. ملت ایران، ملت نجیب، وفادار و با گذشتی است، هر زمان که به دامن ملت برگردید، کنار ملت برگردید، آغوش ملت برای شما باز است اما یک مقدار مراقب باشید؛ کسی با ملت و خواست ملت لجبازی نکند، این عاقبت خوبی نخواهد داشت.
اجازه بدهید یک نکته راجع به شهرک های مسکن مهر بگویم. این مسکن مهر، یک طرح بزرگ برای مردم و در خدمت مردم بود. برای اینکه مردمی که صاحب و مالک کشور، انقلاب و ثروت کشور هستند، بتوانند با یک رقم آورده کم و یک وام دراز مدت با قسط های کم، صاحب خانه شوند. آقایان آمدند این طرح مسکن مهر را دستشان گرفتند، 8 سال علیه این طرح، توهین و جوسازی کردند، اطلاعات غلط دادند، روحیه مردمی را که در این شهرها زندگی می کردند، تخریب کردند اما در کنار آن بیش از 100 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کردند. زمینی که ما به مردم مجانی داده بودیم، آمدند از مردم پول بگیرند، قیمت خانه های نیمه کاره را چند برابر کردند، وام را چند برابر کردند، زمین هایی که ارزش پیدا کرده بود، برای تجاری و اداری، به قیمت های سنگین فروختند و پولش را بردند.
ما یک کلمه به آنها گفتیم، گفتیم شما که اینقدر علیه این طرح حرف می زنید، بسیار خوب! اما اولا شما دو تا بهترش را بسازید. 8 سال گذشته است هنوز یک واحد مسکن نساختند تا تحویل مردم بدهند. ثانبا این پولی که دارید از مسکن مهر بدست می آورید، خرج خود مسکن مهر کنید، برای زندگی مردم، امکانات رفاهی مردم، پیشرفت امور زندگی مردم و تکمیل طرح ها. اما بنظرم در کشور ما بعضی ها کلا گوش هایشان را بستند، پنبه در گوش شان گذاشته اند و صدای مردم به گوش آنها نمی رسد.
جمله آخر، عزیزان من؛ در کشور ما انتخابات است. انتخابات متعلق به مردم و حق مردم است. حق تک تک مردم است که در تعیین آینده و سرنوشت کشور دخالت کنند، رای بدهند و مشارکت داشته باشند. این حق عده و گروه خاصی نیست، حق عموم مردم است. من می خواهم در خدمت شما یک کلمه بگویم؛ منِ احمدی نژاد به عنوان کوچک و خادم مردم بر اثر درخواست های گسترده مردم از سراسر کشور و فشارهای سنگین تقاضای آنها، ثبت نام کردم. در روز ثبت نام هم اعلام کردم که من به درخواست مردم آمدم تا در خدمت آنها باشم اما اگر شما مثل دفعات قبل، بنده را رد صلاحیت کنید، من اعلام می کنم که بعنوان یک فرد و یک خادم کوچک در انتخابات شرکت نمی کنم.
به شما عرض کنم که رای حق مردم است، فردا نیایند بگویند ای وای تو گفتی رای نمی دهم، کار غلطی کردی، کار ضدانقلابی کردی! نخیر! رای حق هر فرد است که می تواند بدهد، می تواند ندهد. این اختیار تک تک مردم است و ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحت هستند. اما بدانید اگر من در انتخابات شرکت نکنم، به هیچکس دیگری هم رای نخواهم داد حتی اگر دوستم باشد یا همکار قدیمی ام باشد. در کنار این حرف ها، من هرگز تجمعات اعتراضی و برخوردهای خشونت آمیز را تایید نخواهم کرد ولی به عنوان یک فرد، تنها کاری که می توانم انجام بدهم این است که فقط رای ندهم، این را توجه داشته باشید.
اجازه بدهید یک جمله آخر را بگویم. کشور ایران ثروتمند است. ثروت مادی و ثروت انسانی فراوانی دارد. ایران یکی از غنی ترین کشورهای جهان است اما یک مشکل داریم. مشکل این است که راه های دسترسی ملت به ثروتی که خدا برای آنها قرار داده است، بسته شده است. یک مقدار دیگر آن را هم یک عده خاصی دارند بهره برداری می کنند و چیزی در اختیار ملت قرار نمی دهند.
راه نجات، راه اصلاح و راه آبادانی و پیشرفت کشور این است که اولا؛ اجازه بدهیم مردم اظهارنظر کنند و تصمیم بگیرند. هر زمانی که مردم تصمیم گرفته اند، بهترین تصمیم را گرفته است. حق ملت است که تصمیم بگیرد و ثانیا؛ اجازه بدهید با برنامه، این ثروت عظیم کشور در اختیار مردم قرار بگیرد تا مردم فعالیت و سازندگی کنند. هم زندگی خوشان پیشرفت کند و مرفه باشد و هم کشورمان آباد باشد. این تنها راه است. امروز متاسفانه فاصله طبقانی، بیکاری، فقر و مشکلات عدیده ای پیش پای جوانان، خانواده ها و مردم قرار گرفته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها