به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۲۷۴۰۲۲

دو برد 3-0 سایپا در یک روز!

دو برد 3-0 سایپا در یک روز!
 گروه ورزشی:شاگردان فراز کمالوند در دیداری دوستانه مقابل حریف دسته دومی توانستند این تیم را از پیش‌روی بردارند.
 تیم فوتبال سایپا در روزی که شاگردان کمالوند چشم‌انتظار اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال دربی خودروسازان و مصاف جنجالی سایپا و پیکان بودند، در مصافی دوستانه به دیدار تیم اسپاد تهران که در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد، رفت؛ در این بازی دوستانه که کمالوند ترجیح داد تا ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را به میدان بفرستد، سایپا توانست با حساب سه بر صفر حریف لیگ دویی خود را شکست بدهد.
این نتیجه سه بر صفر در شرایطی رقم خورد، که ساعتی پس از دمیده شدن سوت پایانی جدال دوستانه سایپا و اسپاد، رأی جنجالی کمیته انضباطی صادر شد و در آن نتیجه دربی خودروسازان میان سایپا و پیکان با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان فراز کمالوند اعلام شد تا با ثبت این نتیجه، جدول رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییر مهمی شود و ترافیک تیم‌های برای فرار از سقوط به لیگ یک سنگین شود.
 با این نتیجه انضباطی سایپا 22 امتیازی شد و به جایگاه چهاردهم جدول صعود کرد و حالا شاگردان کمالوند 8 مسابقه سرنوشت‌ساز دیگر را در مقابل خود برای بقا در لیگ برتر می‌بینند.
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها