به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۲۷۴۳۶۸

زیباترین مکان های گردشگری تور استانبول در تابستان

گروه گردشگری:
شهر استانبول دارای مکان های گردشگری بسیار متنوع و جذابی برای مسافران تور استانبول تابستان است و همین موضوع دلیل اصلی و مهمی است برای اینکه هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این جاذبه های بی نظیر وارد استانبول شوند. به همین دلیل، تور استانبول از جمله بهترین و پرطرفدارترین تورها برای مسافران ایرانیان بشمار می رود که به دو صورت هوایی و زمینی ارائه می ‌شود. جدا از اینها استانبول شهری ا‌ست که باید به آن سفر کرد، در کوچه پس کوچه‌ هایش قدم زد، از مکان های دیدنی آن باید لذت برد و از عطر و طعم غذاها گرفته تا کافه‌ و دریا و شکل خاص مسجدهایش کیف کرد و آن را به خاطر سپرد و کلی تجربیات جدید را کسب کرد.
 

 
توریستی ترین شهر ترکیه یعنی استانبول در فصل تابستان همچون سایر شهرهای ساحلی آن با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه میشود و به همین دلیل تا حدودی هزینه های سفر به استانبول در تابستان کمی بیشتر از سایر فصول سال می باشد که این موضوع به دلیل افزایش نرخ بلیط هواپیما استانبول، هتل های استانبول و تعداد شب هایی که قصد دارید در این شهر اقامت داشته باشید بستگی دارد. اگر مسافر این شهر هستید باید بدانید که هزینه های هتل در مرکز شهر استانبول (تکسیم) کمی بالاتر است اما انتخاب آنها از نظر امکانات و فاصله تا مراکز خرید استانبول بسیار مناسب و منطقی می باشد.
از آنجاییکه تابستان به دلیل اینکه فصل heigh season این کشور است، به همین دلیل نرخ تورهای هوایی استانبول مخصوصا در ماه آگوست نسبتا بالاتر می رود. اما خوب این موضوع چیزی از استقبال گردشگران ایرانی کم نمیکند. اگر مسافر تور تابستان استانبول شدید می بایستی مکان های جذاب این شهر را بشناسید که خوب در ادامه قصد داریم زیباترین مکان های گردشگری تور استانبول در تابستان را بشما معرفی کنیم.
 
پارک آبی آکوا مارین استانبول
آکوا مارین استانبول گزینه اول ما در لیست پرطرفدارترین تفریحات استانبول در تابستان است و جزو پارک آبی های معروف این شهر هم شناخته میشود، این پارک وسیع و بزرگ آبی با نام آکوا مارین در محله فاتح قرار دارد و از جمله تفریحات و سرسره های آبی و هیجان انگیز آکوا مارین می توان به چاله سیاه، کامیکاز و سرسره بلند آن اشاره نمود که شما را به سر شوق می آورد و از دیگر امکانات آکوا مارین می توان به استخر المپیک و استخر موج اشاره کرد که برای ساعاتی استراحت در آب بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند و در ادامه بازی های دریایی ، رفتینگ ، استخر کودکان ، انیمیشن و ... از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی بوده و اینکه گنجایش این پارک آبی 3000 نفر است و برای دسترسی به این پارک آبی نیز می توانید از سرویس های رایگان آکوامارین استفاده نمایید و تنها کافیست با شماره های تماس این مرکز تفریحی تماس بگیرید و سپس در ساعت مشخص شده در نزدیک ترین ایستگاه ممکن حاضر باشید و یک روز به یادماندنی را در استانبول برای خود و دوستانتان رقم بزنید.
 

 
شرکت در تورهای کشتی نوردی تنگه‌ بسفر
تنگه‌ بسفر یکی از زیباترین تنگه‌ های توریستی جهان بشمار می رود که در شهر استانبول قرار گرفته است. تنگه ‌ای آبی که خط جدایی بخش آسیایی از بخش اروپایی شهر می باشد و اینکه به یکی از رمانتیک ‌ترین و جذاب‌ ترین بخش‌ های استانبول شناخته میشود. جایی پر از کافه‌ ها و رستوران ‌های جذاب و همینطور باشگاه‌ های شبانه برای انواع خوش گذرانی ‌ها و... تنگه ‌ای که تورهای متنوعی همه روزه برای بازدید از آن در شهر استانبول برگزار می ‌شود. همچنین یکی از جذاب ‌ترین تورهای گشت و گذار در این تنگه تور کشتی نوردی آن بوده که در اصل تورهایی که طی آن شما سوار بر کشتی می‌ شوید تا لحظاتی شاد و به یادماندنی را در آن سپری کنید و زیباترین تصاویر استانبول را به چشم ببینید. در این کشتی ‌ها این امکان را دارید که بر روی عرشه بروید و در حالیکه بهترین نوشیدنی‌ ها و خوراکی ‌ها را نوش جان میکنید، چشم اندازی محصور کننده از شهر استانبول را نظاره گر باشید. در سفر تابستانی‌ به استانبول پیشنهاد ما این است که هنگام‌ غروب آفتاب و شب های مهتابی را برای شرکت در این تورها انتخاب کنید، چرا که هم هوا خنک ‌تر است و هم سوسوی چراغ های شهر از دور حال و هوای دیگری دارد.
 
بازدید از جزایر شگفت ‌انگیز پرنس
در فاصله‌ یک ساعتی از شهر استانبول جزایری در دریای مرمره قرار گرفته اند که جزو شگفت ‌انگیزترین جزایر کشور ترکیه می باشد. جزایری که به پرنس مشهور هستند و تعداد زیادی از گردشگران دنیا این منطقه را برای تفریح تابستانی خود در طول اقامتشان در این شهر انتخاب می کنند. جزایری پر از آرامش و سکوت و همینطور تصاویر بی‌ نظیر و بکر که در اصل گزینه ای جذاب، بکر و ناب برای خلوت ‌های عاشقانه. جزایری که در تمامی فصل‌ های سال برای سفرهای تکرار نشدنی گزینه ای عالی میباشد و در روزهای تابستانی با وجود گرمای هوا هم مناسب میباشد. ضمنا در سفر تابستانی ‌تان به استانبول به شما پیشنهاد می‌ کنیم یک روز صبح زود از خواب برخیزید و به این جزایر بروید و تا اواخر شب نیز به محل اقامتتان بازنگردید و کلی تجربه کسب کنید. از جمله تفریحات این جزیره می ‌توان به درشکه سواری، دوچرخه سواری، قدم زدن در میان کوچه‌ ها، بهره‌ مندی از کافه‌ ها و رستوران‌ ها، عکاسی از مناظر و تماشای کشتی ‌های تفریحی و... اشاره کرد. درشکه سواری در این جزیره بسیار به یاد ماندنی و پرطرفدار است و اگر به این جزیره می ‌روید، درشکه سواری با دوستان و خانواده را در برنامه خود قرار دهید.
 

 
گشت و گذار در روستای کی ‌یی ‌کوی
روستای کی ‌یی‌ کوی یکی از روستاهای ییلاقی استانبول است که در فصل‌ بهار و تابستان بی شک بهشت می ‌شود. این روستا درست جایی قرار گرفته که از مرکز شهر استانبول 2 ساعت فاصله زمانی دارد و به لحاظ فضا و تجربه ‎‌ای که برای شما به ارمغان می‌ آورد مثال زدنی نیست. این منطقه شما را غرق در سکوت و آرامش می ‌کند و احوالتان را سر جایش می‌ آورد و شما در این جا می توانید کلی تصاویر بکر و ناب از طبیعت و مردمانی خونگرم که از شما گرم و عالی میزبانی می ‌کنند، تجربه کنید. اینجا جایی است که در کنار کافه ‌های روستایی ‌اش می ‌توانید خاطره‌ انگیزترین نوشیدنی‌ های سرد و گرم ترکیه را نوش جان کنید.

تفریحات شبانه تابستانه در استانبول
در تابستان روزهای استانبول آفتابی و درخشان هستند و در این بازه زمانی تفریحات تابستانی در استانبول بسیار پرطرفدار و شلوغ می شوند که تفریحات شبانه شهر هم از این قاعده مستثنی نیست. در این دوران محله های نزدیک به تنگه بسفر مملو از گردشگر می شوند و مردم برای لذت بردن از زیبایی این تنگه دور هم جمع می شوند و با قدم زدن روی پل گالاتا یا سایر پل ها از طبیعت و فضای دلنشین و شاد کلی لذت می برند. دورهمی هایی که در کنار تنگه بسفر انجام می شوند، بی شک در سفر با تور استانبول شما فراموش نشدنی هستند، گویا در قلب فرهنگ مردم ترکیه قدم می زنید. بنابراین برای این که بیشتر از مناظر لذت ببرید، می توانید به رستوران ها و کلاب هایی مراجعه کنید که دارای تراس و برنامه های مفرح و متفاوت هستند. محله هایی مثل آرناوتکوی Arnavutköy، کلینگارتن Kleingarten، ساحل سوما Suma و ... می توانند برای لذت بردن از سواحل و مناظر بسفر بسیار منحصر به فرد باشند.
 

 
جزیره بویوک ‌آدا، چشم اندازی رویایی از استانبول
از دیگر جزایر معروف استانبول، جزیره بویوک‌ آدا می باشد که بخشی از جزایر پرنسس محسوب می ‌شود. جزیره بویوک ‌آدا در زمان امپراتوری بیزانس به عنوان تبعیدگاه و هم منطقه ‌ای برای مراسم‌ ها و مناجات ‌های مذهبی محسوب میشده است. شنیده ها حاکی از این است که در این جزیره حتی یک کاخ و یک کلیسا درست در زمان امپراتوری بیزانس یعنی سال 569 میلادی برای نیایش و مناجات ساخته شد. لازم به ذکر است که در دوران عثمانی نیز این جزیره اغلب منطقه ‌ای تفریحی برای یونانیان و یهودیانی بوده که در استانبول سکونت داشتند و بیشتر خانه‌ ها و بناهای قدیمی این جزیره نیز متعلق به همان زمان هاست.
 

 
بی شک امروزه جزیره بویوک ‌آدا تبدیل به موزه ‌ای قدیمی و شگفت انگیز شده که همگان می ‌توانند از آن رایگان بازدید نمایند. از دیگر بناهای تاریخی این جزیره کلیسای آیا بورکی است که گفته شده که بلندای این کلیسا به شکلی است که می ‌توانید از فراز آن علاوه بر تماشای تمامی وسعت جزیره، به چشم اندازهای شهر استانبول نیز دیدی وسیع داشته باشید. در این جزیره نیز همانند جزیره پرنسس استراحت در کافه ‌های دنج، صرف غذا در رستوران‌ های سنتی، عکاسی، درشکه سواری، دوچرخه سواری، پیاده روی و خرید از فروشگاه ‌های جذاب و سنتی آن از جمله تفریحات این جزیره نامبرده میشود که می‌ توانید به دور از شلوغی و همهمه شهر، از صبح تا غروب آفتاب در کنال آرامش لذت ببرید.
 
گشت و تفریح در مراکز خرید استانبول
یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایلی که بیشتر گردشگران فصل تابستان را برای سفر انتخاب می کنند، بی شک خرید است. وجود مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ و متنوع که شامل انواع و اقسام اجناس با تخفیف های باورنکردنی، لذت خرید را برای شما عزیزان در این سفر دو چندان می کند. البته تولید و عرضه پوشاک در ترکیه، قدمتی دیرینه دارد و به همین دلیل خرید لباس و پوشاک ترک بیش از بقیه اجناس طرفدار و خواهان و طرفدار دارد. از مشهورترین مرکز خرید استانبول، آکمرکز است که روزانه سیل عظیمی از گردشگران برای خرید اجناس خویش روانه آن می شوند. استانبول مراکز خرید محلی زیادی هم در خود جای داده است، که علاوه بر بافت سنتی، محصولات و صنایع دستی محلی در آن به وفور یافت می شود.
 

 
در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور استانبول را برای گذراندن تعطیلات تابستان را انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای تابستان استانبول 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای استانبول در تعطیلات تابستان امسال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه   به  namigasht.comسایت نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها