به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۷۴۳۹۴

مشخصات گوشی Galaxy M۲۲ فاش شد

مشخصات گوشی Galaxy M۲۲ فاش شد
گروه فناوری:وب سایت گیکبنچ امتیازات بدست آمده از گوشی Galaxy M۲۲ را منتشر کرد.تمامی شرکت‌های مطرح دنیا در زمینه ساخت گوشی و فناوری‌های نوین  هرچند ماه یک ‌بار و یا یک سال یک بار بسته به نوع سیاست‌های شرکت از ساخته جدید خود رونمایی یا گوشی خود را به روز می‌کنند. شرکت سامسونگ قرار است گوشی Galaxy M۲۱ خود را  به روز کند که لیست جدید سایت Geekbench اولین اطلاعات مربوط به جانشین این گوشی یعنی Galaxy M۲۲ آینده را به ما ارائه می‌دهد. دستگاه دارای شماره مدل SM-M۲۲۵FV است. این فهرست نشان می‌دهد که M۲۲ به پردازنده Helio G۸۰ همراه با ۴ گیگابایت رم و بوت‌های اندروید ۱۱ مجهز شده است.

این نمرات با ۳۷۴ امتیاز در واحد تک هسته‌ای و ۱، ۳۶۱ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای، چندان چشمگیر نیستند. این اعداد نزدیک به آن چیزی است که ما از Galaxy M۳۲ که هنوز اعلام نشده و همچنین از پردازنده Helio G۸۰ استفاده می‌کند، مشاهده کردیم.
 
مشخصات گوشی Galaxy M۲۲
طبق گفته گلکسی کلاب، M۲۲ یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی SuperAMOLED با بریدگی شکاف U شکل به ارمغان می‌آورد. در پشت این دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد در حالی که ظرفیت باتری با M۲۱ سال گذشته با ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت مطابقت دارد. M۲۲ در رنگ‌های سیاه، آبی و سفید به بازار عرضه می‌شود و با قیمت پیشنهادی ۲۳۰ یورو در ماه آینده در اروپا اعلام می‌شود.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها