به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۷۴۸۱۸

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی
گروه اقتصادی: براساس آخرین قیمت‌های اوراق مسکن، متاهل‌های ساکن تهران برای تهیه این اوراق باید ۲۶ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان پرداخت کنند.به گزارش ایسنا، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که تسه (اوراق) سال ۱۳۹۸ برای خردادماه ۵۲ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت دارد.
 
هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیرماه با قیمت۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان، در مردادماه با قیمت ۵۵ هزار و ۹۰۰ تومان و در شهریورماه سال ۱۳۹۸ نیز با قیمت ۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.قیمت اوراق مهرماه، آبان‌ماه و آذرماه سال ۱۳۹۸ نیز به ترتیب ۵۵ هزار و ۳۰۰ تومان، ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارند.
همچنین هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه و بهمن‌ماه همان سال با قیمت ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان و در اسفندماه نیز با قیمت ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت تسه از فروردین‌ماه تا اسفندماه سال ۱۳۹۹
همچنین برای سال ۱۳۹۹ تسه فروردین‌ماه ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان، اردیبهشت‌ماه ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان و خردادماه ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند.هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیرماه سال گذشته با قیمت ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان، در مردادماه ۵۷ هزار و ۲۰۰ تومان و در شهریورماه ۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.
این اوراق در مهرماه، آبان‌ماه و آذرماه سال ۱۳۹۹ نیز به ترتیب ۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان و ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارند.

اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه سال گذشته با قیمت ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان، در بهمن‌ماه با قیمت ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان و در اسفندماه با قیمت ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود که این گزارش نیز براساس قیمت اسفندماه سال گذشته نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی
براین اساس، با توجه به این‌که مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومانی، ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان می‌شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق به مبلغ چهار میلیون و ۳۶۸ هزار تومان خریداری کنند مجموع هزینه خرید اوراق به ۱۵ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان می‌رسد.زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون توان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۲۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه چهار میلیون و ۳۶۸ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۸۰ درصد تسهیلات مسکن خریداری کنند در مجموع باید ۲۶ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها
سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده است که برای آن باید ۱۶۰ برگه خریداری شود که هزینه آن هشت میلیون و ۷۳۶ هزار تومان است.این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه خریداری شود که هزینه آن شش میلیون و ۶۹۶ هزار تومان می‌شود.
برچسب ها: وام مسکن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها