به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۷۴۹۲
مقاله وارده

آقاي‌روحاني؛ شكست‌خورده‌ها فعلا برده‌اند!

انتشار مطالب و مقالات وارده لزوما، ديدگاه و نظر بهارنيوز نيست و صرفا در جهت انتشار مواضع گوناگون مي‌باشد.
آقاي‌روحاني؛ شكست‌خورده‌ها فعلا برده‌اند!
گروه سياسي: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال متني براي سايت نوشته است: جناب آقاي رئيس جمهور در ديدار خود با استانداران سراسر كشور مطالبي بيان كردند كه يكي از جملات ايشان موضوع برد- برد در داخل كشور است. ظاهرا حضرت آقاي رئيس‌جمهور از اوضاع مديريتي كشور خبر ندارند و الا اين مطلب را عنوان نمي‌كردند. جهت استحضار ايشان اعلام مي‌كنم:

تقريبا مي‌توان مدعي شد تمامي مديران كل سازمان‌هاي استانها- تمامي فرمانداران و معاونين و بخشداران -معاونين و مديران كل استانداري‌ها و حتي فرماندار تهران كه در بغل دست نهاد رياست جمهوري است؛ و......در اختيار همان جناحي است كه در بيست وچهارم خردادماه ‹‹نه›› بزرگي از ملت دريافت كرده اند. صدا و سيما هم كه كار خود را مي‌كند و راه خود را مي‌رود و كاري به جهت گيري راي مردم ندارد، مجلس اصولگرا هم كارش شده كارت زرد نشان دادن به وزراي شما!

جناب روحاني عزيز؛ برخي از استاندارانتان از اساس روحيه حمايت و ارتقاي هوادارانتان را نداشتند اين سخنراني جنابعالي نيز مزيد بر علت شد و همان طيفي كه هشت سال است كشور را به اين روز انداخته و مورد نفرت اكثريت مردم هستند را حفظ خواهند نمود. جناب آقاي روحاني؛ لطفا بفرمائيد پس آن تغييراتي كه در سخنراني‌هايتان وعده داديد كي؛ كجا و چگونه مي‌خواهيد عملي كنيد؟! لطفا كمي هم به فكر آنهايي كه در آن شرايط سخت به دفاع از وعده‌هاي شما دل خوش كرده و برايتان راي جمع كردند؛ هم باشيد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۶
سلام دوست عزیز! وضعیت دیگه اینجوریام که میفرمایین نیست! یه مقدار انصاف داشته باشیم.ضمن اینکه همیشه کمی نرمش و مدارا لازمه.جبهه گرفتن درمقابل مخالفان عین بی تدبیریه؛
‏"دوست مؤمن عقل است،یاورش علم،پدرش مدارا و برادرش نرمش" امام علی(ع)
‏"کسی که بر مرکب شکیبایی سوار شود،به پیروزی نهایی دست میابد" امام علی(ع)
‏"هرکس که از کار فروماند و راه تدبیر بر او بسته شود،کلیدش مداراست" امام حسین(ع)
این احادیث رو چند وقت پیش تو یکی از سالنامه ها دیدم.آرامش خاصی بهم میدن... (197146)
کوشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۳:۲۷
واقعا همینطور است که نویسندۀ مقاله نوشته اند... هنوز در 90% ادارات و سازمانهای دولتی و حتی در رده های مدیریتی وزارتخانه ها، مدیران احمدی نژادی بر مصدر کارند و این موضوع دو آفت بزرگ دارد: 1- مردم حماسه ساز 24 خرداد را سرخورده میکند چون هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در متصدیان و مدیران دولتی نمی بینند. 2- مدیران منصوب دولت سابق که غالباً در فرآیندی غیر از شایسته سالاری به بالا پرتاب شده اند و خود را وامدار دولت سابق می دانند، به لطایف الحیل چوب لای چرخ این دولت جدید می گذارند...
کار اصلی و تغییرات اساسی مورد انتظار ملت را بدنۀ دولت و مدیران میانی باید به انجام برسانند و تمرکز دولت تدبیر و امید به انجام تغییر فقط در سطح وزرا و احیانا معاونین آنها و غافل شدن از بدنه و قاعدۀ هرم، خطایی بزرگ و غیرقابل جبران است. (197218)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۲۳
تا حالا که هنوز همون معلمهای که احمدی نژاد فرماندار کذاشته بود هنوز به کارشون ادامه میدن ،همه هم میگن روحانی از پس شون بر نمیاد استاندارتن هم دست گذاشت روی دست تا کی خواهش میکنم یه تحقیق از فرمانداریها انجام بدید (197155)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۵۰
0.3 درصد رای بیشتر داره چماق دیکتاتوری استالین رو هم روسفید میکنه.الحق که منافق زیبا سخن میگوید وزشت عمل میکند. (197180)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۳:۴۹
بنا به گفته رسول اکرم منافق کسی است که دروغ بگوید ريا، ریا کند و در امانت خیانت کند . حال منافق شمایید و طرفدارانتاننن یا ما ؟
با انصاف اگر نظر کنی شما و دارو دسته تان از همه منافقترید! در ضمن شما افراطیون 12 درصد رای داشتید و ما حداقل 50درصد . چرا که 25 درصد رای خاموشها نیز متلق به ما بوده است . پس 12 در مقابل 75 درصد است (197229)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۳:۵۳
آیا فقط باید نق بزنیم ؟ ما نباید کاری کنیم ؟ اتفاقا وظیفه ما سنگین تر از دولت است. خودتان هم می دانید که دولت چه هجمه سنگینی را از طرف همه ی ارکان قدرت تحمل میکند. دو قوه ی دیگر ، جعبه ی سانسور، شورای نگهبان ، ائمه جمعه ، مداحین سیاسی و ... . انتظار قد علم کردن در مقابل اینهمه هجمه بدون پشتیبانی قاطع ملت کاری دور از ذهن است. باید با آگاه سازی مردم و برجسته کردن خدمات بسیار دولت در همین زمان اندک به یاری دولت بشتابیم. عزیزان فقط نق نزنیددددد! (197234)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۴۸
عزیزم ریاضیاتت زیاد خوب نیست. اختلاف ایشان با آقای قالیباف ۱۲ میلیون رأی بود. باشه؟ (197271)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۹:۳۱
این درست که 49.7 درصد مردم به روحانی رای ندادن ولی یادتون باشه از اون 49.7 درصد 39.7 درصدشون هم به شما رای ندادن پس این همه سروصدا که راه انداختین دیگه چیه؟؟؟ (197439)
کارمند وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۲۴
این موضوع صحت دارد ، جلسات شورای اداری محفلی شده برای کوبیدن دولت و تکرار مواضع 8 سال گذشته (197156)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۵۱
عافیت طلب اگه راست میگی از دولتت دفاع کن دیگه .همتون یه عده نق زن بیشتر نیستین. (197181)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۳۷
عجیب ولی واقعی !!!
مدیرعامل یکی از شرکت های زیر مجموعه ی تأمین اجتماعی ، به رغم آن که نامش گزارش تحقیق و تفحص مجلس را مزین کرده است و طبق این گزارش انواع سوء استفاده های مالی را همراه با دوستانش انجام داده است، با کمال ... همچنان در سمت خود باقی مانده و حتی شایعه شده است که در این سمت ابقا شده است !!!!
پروانه صفت دور جهان گردیدم
نامردم اگر مرد به دوران دیدم
یک رنگتر از تخم ندیدم هرگز
آنهم که شکستمش دورنگش دیدم (197164)
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۳۹
روحانی هنوز از هیاهوی افراطیون می ترسد (197168)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۴۹
روحانی بر خلاف حرفای قبل از انتخاباتش ظاهر شد متاسفانه (197272)
ایرانی
Romania
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۵۵
از این فرصتها کم پیش میاد .اگه غفلت کنیم میشه مثل دوره خاتمی که هر 15 روز 1 بحران داشت و با ایجاد حاشیه نمی گذاشتند کارشو بکنه.(الانم مجلس هر روز به 1 وزیر گیر میده و...) این قاعده جناح راسته که با ایجاد حاشیه و سنگ اندازی جلو برنامه های بقیه رو بگیرند. روحانی باید به عنوان منتخب مردم یکم قاطعیت بیشتری داشته باشه و تیم مورد نظر خودشو سرکار بیاره . تیم یکدست و متحد... (197186)
محمد مهدی محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۵۶
این سخنان بیشتر آب ریختن به آسیاب افراطیون است ، آنها بسیار خوشحال می شوند که دولت اعتدال را ادامه دهنده راه دولت گذشته معرفی کنند. دوست عزیز و مدیران محترم بهارنیوز، شما با نگاهی اجمالی به لیست اسامی استانداران این دولت به این نتیجه خواهید رسید که تنها 12 درصد از این استانداران اصولگرا هستند ( که آنها هم معتدلند) و ما بقی آنها را اصلاح طلبان(42درصد) و اعتدالگران(46درصد) هستند . همچنین حضور مدیرانی با جهت گیری اصلاح طلبانه در عرصه فرهنگی کشور نیز از دیگر موارد قابل اشاره هست . (197188)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۲۱:۰۱
متاسفانه تغییرات خیلی لاکپشتی هست دوست عزیز فرمانداران نقش تعیین کننده در انتخابات اتی دارند بالغ بر نود درصد از طیف افراطیند با این شرایط نمیشه مجلس رو فتح کرد (197487)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۳:۲۶
گذر شب به روز تدریجیست. (197215)
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۱۲
روحانی در افساید به سر می برد (197251)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۳۰
روحانی 4 سال بعد جواب این برد برد را دریافت خواهد کرد.
آقای اگر قرار است احمدی نژاد یها مجری برنامه هایت باشند شما هم جایت را به احمدی نژاد بده . ظاهرا خودت پیام 24 خرداد را دریافت نکرده ای آقای رئیس جمهور. طرفدارانت شوک زده شدند این چه حرفی بود که حقوقدان ملت زد....! (197260)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۵:۱۴
سازندگی با جنگ وتوپخانه و رگبار ومسلسل رابطه ای ندارد
و روحانی برای تغییر چنین مدیریت توپخانه ای با کلید تدبیر وامیر امده است (197296)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۷:۰۶
جناب روحانی با عوام فریبی توانست رای بیاورد. هرروز نگید ما اهل کوفه نیستیم.کوفیان به پول و مال و... پشت به امام حسین ع وحق کردند.خدا نکند ما اهل کوفیان شویم. (197357)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۸:۳۱
در مدیریت هیچ تغییری رخ نداده ، آقای روحانی ما منتظر عمل شما هستیم در حرف های زیبا (197392)