به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۷۵۴۹۹

AFC میزبانی چین را به امارات داد

AFC میزبانی چین را به امارات داد
گروه ورزشی: با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشور امارات میزبان گروه نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به جای چین معرفی شد. به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت میزبانی گروه نخست مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را به کشور امارات منتقل کند.
 
AFC امروز سه شنبه به صورت رسمی این خبر را تایید کرد.به این ترتیب تیم‌های سوریه، گوام، مالدیو، چین و فیلیپین در شارجه امارات به مصاف هم خواهند رفت.«داتو ویندزور جان» دبیر کل AFC با قدردانی از فدراسیون فوتبال امارات گفت: این دوره برای همه اوقات بی سابقه‌ای است و من به نمایندگی از AFC می‌خواهم از فدراسیون اماراتبخاطر موافقت با میزبانی مسابقات گروه A مقدماتی آسیا تشکر کنم. تعهد امارات برای میزبانی مسابقات در این مدت کوتاه منجر به روحیه درک و برتری سازمانی آنها است و ما اطمینان داریم که آنها بهترین محیط ممکن را برای تیم‌ها و بازیکنان فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این رقابت‌ها قرار دارد. ایران در کنار بحرین، عراق، هنگ کنگ و کامبوج در کشور بحرین بازی خواهند کرد.تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
* پنجشنبه ۱۳ خرداد
- ایران - هنگ کنگ - ساعت ۱۹
- بحرین - کامبوج - ساعت ۲۱
* دوشنبه ۱۷ خرداد:
- عراق - کامبوج - ساعت ۱۹
- ایران - بحرین - ساعت ۲۱
* جمعه ۲۱ خرداد
- کامبوج - ایران - ساعت ۱۹
- هنگ کنگ - عراق - ساعت ۲۱
* سه شنبه ۲۵ خرداد
- ایران - عراق - ساعت ۱۹
- بحرین - هنگ کنگ - ساعت ۲۱
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها