به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۷۸۷۲۵

ماجرای جنجالی پرچم قطر در بیوگرافی رضاییان

ماجرای جنجالی پرچم قطر در بیوگرافی رضاییان
گروه ورزشی: قطر میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ است و با توجه به این که رامین رضاییان مدت‌هاست جایی در فهرست تیم ملی ندارد، رفتار او این فرضیه را به وجود آورد که رضاییان به دنبال اخذ تابعیت قطر و حضور در جام‌جهانی با پیراهن این کشور است.

منطق این شایعه از جهات مختلف زیر سوال بود؛ از نظر حرفه‌ای بعید به نظر می‌رسد کشوری که رضاییان را از الدحیل به السیلیه پاس داده و آنجا هم در لیست مازاد قرار داده دنبال گرفتن تابعیت برای این بازیکن باشد، از نظر قانونی هم گویا عملی کردن چنین ایده‌ای برای رامین ناممکن است. در نتیجه باید از خودش پرسید هدفش از درج پرچم قطر چه بوده است. شاید هم به قصد «جلب توجه» این کار را کرده که اگر اینطور بوده به او تبریک می‌گوییم، چون به هدفش رسید و مطالبی مثل همین که شما می‌خوانید در موردش نوشته شد!

نمی‌دانیم پس ذهن رضاییان چه می‌گذرد، اما چیزی که او باید عوض کند ملیتش نیست، شخصیتش است. رامین از نظر فنی یکی از بهترین مدافعان کناری در فوتبال ایران و حتی آسیا به شمار می‌آید. خیلی کم داریم یکی مثل او را که هم تند و تیز باشد، هم خوب سانتر کند، هم سریع برگردد و هم کاشته بزند و شم گلزنی بالایی داشته باشد.
رامین همه اینها را دارد، اما لابد این وسط یک چیزی کم است که برانکو با او نساخت، از تیم ملی طرد شد، در اروپا شکست خورد و در تیم‌های باشگاهی آسیایی هم به حقش نرسید.

حتما یک جای کار ایراد دارد که از رضاییان حتی یک عکس با جام قهرمانی در پرسپولیس وجود ندارد و لیگ شانزدهم بعد از اخراج دوباره این بازیکن، برانکو حتی حاضر نشد او به عنوان میهمان در جشن شرکت کند.اگر رضاییان ۳۱ ساله خوب به این مسایل دقت کند، شاید در چند سال آخر فوتبالش شرایط برای او بهتر شود یا لااقل بعدتر به پیشکسوت و مربی آبرومندتری تبدیل شود در غیر این صورت ایجاد شایعاتی مثل تغییر ملیت و... افاقه نخواهد کرد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: رامین رضاییان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها