به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۷۸۷۳۴

«دولت در سایه» تعطیل می‌شود؟!

«دولت در سایه» تعطیل می‌شود؟!
گروه سیاسی: روزنامه آفتاب یزد در گزارشی از احتمال پایان کار «دولت در سایه» همزمان به آغاز به کار دولت رئیسی خبر داد و نوشت: بسیاری بر این عقیده بودند که جناح شکست خورده در دو انتخابات 92 و 96 با تشکیل«دولت در سایه» اگرچه در تعریف، تلاش می‌کردند تا به مجلس و دولت کمک کنند اما در عمل، دولت در سایه‌ای که معلوم نشد اجزاء آن چگونه انتخاب شده و از کدام منبع تامین مالی و ستادی می‌شوند به عنوان اهرمی برای فشار بر دولت مستقر، سعی در دیکته ی خواست‌ها و عقاید خود داشت و این یعنی به صرف شکست، اگرچه ظاهراً نتیجه ی انتخابات پذیرفته شد اما با شکست این گونه کنار آمدند که باید در صحنه ی قدرت و حکمرانی حضور داشته باشند.
 سعید جلیلی گفته است:«وقتی در انتخابات 92 شکست خوردیم...» اینک اما شکستی در کار نیست بلکه عرصه ی رقابت با یک انصراف که مشاور پیشین احمدی‌نژاد ـ عبدالرضا داوری ـ آن را انصرافی 21 میلیارد تومانی قلمداد کرد؛ دولت سایه را تشکیل داده‌اند آیا با روی کار آمدن رئیسی که متعلق به جریان فکری موافق سعید جلیلی است همچنان شاهد وجود دولت در سایه خواهیم بود یا این مسئله نیز به اتمام رسیده و دولت سیزدهم می‌تواند بدون وجود دولت در سایه برنامه‌ها و خواست‌های خود را در جهت برآورده ساختن مطالبات مردم عملیاتی کند.
 ظاهراً باید دولت در سایه را تمام شده تلقی کرد مگر این که همفکران سعید جلیلی، وجود دولت در سایه به مذاق شان خوش نشسته باشد!


 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۶:۴۹
اگه بهشون پول برسه احتمالا دولت سایه ادامه میدن در کنار دولت افتاب (374149)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها