به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۸۰۵۷

لغو عضویت احمدی‌نژاد در جمعیت ایثارگران

گروه سياسي: دبیرکل «جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی» اعلام کرد که عضویت محمود احمدی‌نژاد در این تشکل سیاسی لغو شده است.
لغو عضویت احمدی‌نژاد در جمعیت ایثارگران
به گزارش فارس، حسين فدایی ضمن بیان این خبر افزود: احمدی‌نژاد پس از ریاست جمهوری دوره نهم، دو جلسه بیشتر در این تشکل شرکت نکرد و در دوره دوم نیز در هیچ جلسه‌ای حضور نیافت و از این رو عملاً لغو عضویت شد که باتوجه به حضور وی در کسوت ریاست‌جمهوری این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده بود. احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم عضو این حزب بوده ‌است. در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ایران (1384)، این جمعیت از نامزدی قالیباف و در دور دوم از نامزدی احمدی نژاد حمایت کرد، اما با روندی که دولت دهم در پیش گرفت جمعیت ایثارگران کم‌کم از دولت احمدی‌نژاد فاصله گرفت.

یبیبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۰۸:۵۶
لیاقت این مرد و ندارن
انشالله بعدا همچی درست میشه
درود بر محمود مظلوم (198642)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۸:۵۴
برادر من چرا مردي كه بزرگترين ظلمها را به اين ملت زجر كشيده واداشت و از هيچ ظلمي با اون ندانم كاريهاش فروگذار نشد، مظلوم خطاب مي كني.
يا خوتو به ناداني ميزني كه اين ظلم است به خودت و انصاف و اين مردم، يا نميداني كه اين جهل مركب است و در آن خواهي ماند تا ابدالدهر (198789)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۰:۱۳
چرا جمعیت ایثارگران از مردم ایران به خاطر اشتباهی که در حمایت از احمدی نژاد داشتند عذرخواهی نمی کنند!!!؟ (198659)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۰:۵۷
به ... احمدی نژاد
این جمعیت چه گلی به سر ملت به جز آوار دولت یازدهم زده است (198666)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۲:۵۱
آوار دولت یازدهم؟؟؟ خلایق هرچه لایق لیاقت امثال شما همان کسی است که از حرف زدنش خجالت میکشیدیم ، لیاقت شما همان کسی است که بزرگترین پرونده های فساد در تاریخ انقلاب را دامن زد (198689)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۹
اینکه هرجا برای خودشون جمعیت درست کنندو یکی را بگند هستی دیگری را بگند نیستی قبل قبول نیست. ملاک اعمال انسانه نه گروه ودسته. آقای احمدی نژاد درکارهای خوبشه ایثارگری کرده و خدمت. پس ای جمعبت محترم شخصیت افراد را با این کارها زیرسوال نبرید. (198723)
پدرام
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۶:۱۹
لیاقت امثال تو همین افراد هستند. باعث سرافکندگی ایران و ایرانی در طول این 8 سال شد و ضرر اقتصادی که با ایران زد از ضررهایی که صدام و همپالگی هایش در طول 8 سال دفاع مقدس به ایران زدند بیشتر بود. (198754)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۷:۱۵
دوستاني که به کامنت (یبیبیب) منفي دادن، خب ايشون درست ميگه ديگه! يک روي سکه ميگه اين موجودات لياقت همديگه رو ندارن، روي دوم ميگه اين موجودات دقيقا" لايق همديگه هستن، و همين براي همونا خوبه، خلايق هرچه لايق!!! (198768)