به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۸۱۷۷۱

پرسپولیس دنبال انتقام تنها شکست فصل

پرسپولیس دنبال انتقام تنها شکست فصل
گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۵۵ شنبه میزبان آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران است.سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان می‌روند که با ۵۵ امتیاز همچنان در صدر جدول حضور دارند. تساوی پرسپولیس مقابل فولاد و سپاهان با پیکان تهران در هفته گذشته سبب شد تا اختلاف دو تیم مدعی قهرمانی همچنان روی عدد ۲ باقی بماند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برای تداوم صدرنشینی خود از میهمان اراکی پذیرایی خواهند کرد که در دیدار رفت مقابل این تیم شکست خوردند. تنها باخت پرسپولیس در لیگ برتر در اراک رقم خورد که هدایتش را رسول خطیبی بر عهده داشت اما با رفتن او از جمع آلومینیومی‌ها علیرضا منصوریان به این باشگاه رفت و توانست نتایج خوبی را هم با آنها بگیرد.

پرسپولیس برای انتقام با شاگردان علیمنصور بازی خواهد کرد تا بتواند ضمن پاک کردن خاطره تلخ خود از اراک به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر و نزدیک شدن به پنجمین قهرمانی متوالی این رقابت‌ها نزدیک تر شود.

سرخپوشان که در بازی رفت به دلیل نداشتن سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان از قلب دفاع آسیب خورده و دو گل دریافت کردند در دیدار روز شنبه عناصر دفاعی خود را کامل در اختیار دارند اما در خط حمله با نبود عیسی آل کثیر و مصدومیت جزئی شهریار مغانلو باید چاره‌ای برای گلزنی پیدا کنند.پرسپولیس تنها تیمی است که یک باخت در فصل جاری تا کنون کسب کرده و می‌تواند با شکست آلومینیوم در تهران، تلخی دیدار رفت را جبران کند.
مرجع : مهر
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها