به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۸۲۳۵۸

مشخصات احتمالی و قیمت گوشی Galaxy M۲۲

مشخصات احتمالی و قیمت گوشی Galaxy M۲۲
گروه فناوری:مشخصات احتمالی و قیمت گوشی هوشمند Galaxy M۲۲ سامسونگ به بیرون درز کرد.
شرکت سامسونگ هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد گوشی هوشمند Galaxy M۲۲ ارائه نداده است، اما ما می‌دانیم که این گوشی وجود دارد، خصوصاً اکنون که گواهی بلوتوث به نام مدل SM-M۲۲۵FV_DS برای آن ارائه شده است.متأسفانه جزئیات سخت افزاری زیادی در دست نیست، اما در قیمت گذاری، قیمت آن با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۲۳۹.۹۰ یورو ذکر شده است.

آیا گوشی Galaxy M۲۲ شبیه گوشی A۲۲ است؟
این قیمت برای یک گوشی با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است و کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه اگر سابقه‌ای وجود دارد، Galaxy M۲۲ باید بر اساس Galaxy A۲۲ که قبلا منتشر شده است، ساخته شود. نظریه‌ای که توسط نشت قدیمی GeekBench بیشتر تأیید می‌شود، نشان می‌دهد که Galaxy M۲۲ (SM-M۲۲۵FV) نیز توسط تراشه MediaTek Helio G۸۰ تأمین می‌شود.

به لطف تشکیل پرونده FCC، ما همچنین می‌دانیم که Galaxy M۲۲ از شارژر سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، اما فقط با یک شارژر معمولی ۱۵ وات عرضه می‌شود. این حداقل یک تفاوت احتمالی بین این گوشی و گلکسی A۲۲ است که فقط قادر به شارژ سریع ۱۵ وات است. این موضوع، همراه با قیمت مشابه و در عین حال احتمالا اندکی بالاتر، می‌تواند نشان دهد که گوشی هوشمند M۲۲ نیز باتری متفاوت و احتمالاً بزرگتری دارد و شاید ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد. طبق سوابق گوشی‌های سری Galaxy M، ظرفیت باتری گلکسی M۲۲ نیز افزایش خواهد یافت.

فراتر از آن، ما انتظار داریم که Galaxy M۲۲ بیشتر مشخصات خود را از A۲۲ تقلید کند، از جمله مواردی مانند صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۹۰ هرتزی Super AMOLED، نمایشگر ۷۲۰p و تنظیم دوربین چهارگانه، با یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسل فوق عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمیق و ماکرو، اگرچه این فقط حدس و گمان است و ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم که گلکسی M۲۲ هنگام راه اندازی چه چیز‌هایی را در خود جای داده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها