به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۸۲۶۶۶

چرا عطر دیور ساواج از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است؟

گروه کسب و کار: اگر کمی علاقه‌مند به عطر باشید، حتما اسم عطر دیور ساواج را شنیده اید. این عطر فوق العاده دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی است. این عطر به عنوان یکی از عطر های پرطرفدار در میان مردان محسوب می شود. در ادامه به معرفی دلایل محبوبیت بسیار بالای این عطر در میان مردم می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا فوق العاده ترین عطر مردانه را خریداری کنید.


دلایل محبوبیت عطر دیور ساواج در میان مردم بخصوص در میان مردان

عطر دیور ساواج به علت داشتن رایحه بسیار عالی، پخش بوی بسیار بالا، ماندگاری فوق العاده و داشتن اصالت جزو یکی از عطر های پرطرفدار در ایران و دنیا است. در ادامه به بررسی دقیق چرایی محبوبیت این عطر در میان مردم می پردازیم با ما در ادامه همراه باشید.
 
معرفی کلی عطر دیور ساواج
عطر دیور ساواج از برند مشهور دیور است. این برند فرانسوی کار خود را در سال 1947 آغاز کرد. موسس این برند کریستین دیور است. کریستین دیور، عطر ساواج را در سال 2015 به بازار عرضه کرد. این عطر بی نظیر به سرعت جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرد.
علت مشهور شدن عطر دیور ساواج الهام گرفتن این عطر از طبیعت و فضای باز است. عطر ساواج با استفاده از اسانس های ترنج و فلفل برای اولین بار طراحی شده است. استفاده از اسانس های طبیعی برای طراحی این عطر بی‌نظیر مردانه حس جسورانه و نوآرانه ای را برای مردان تداعی می کند. علاوه بر نکات ذکر شده، رایحه معتدل و چهار فصل این عطر باعث جلب توجه بسیاری از مردان به خود شده است.

طراحی بی‌نظیر ظاهری عطر دیور ساواج
عطر دیور ساواج اصلی تنها دارای یک نوع شیشه و پک خاص است. در طراحی شیشه عطر دیور ساواج از رنگ مشکی و آبی استفاده شده است. برروی شیشه این عطر می توانید نشان دیور ساواج را با رنگ سفید مشاهده کنید. استفاده از این طیف رنگی برای عطر دیور ساواج، نشان دهنده حیات در یک صحرای خشک و خالی است. از دیگر ویژگی های ظاهری این عطر بی‌نظیر می توان به براق بودن شیشه و جعبه ان اشاره کرد.
 
کشور سازنده عطر دیور ساواج
کشور فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین کشور های تولید کننده عطر در دنیا شناخته می شود. عطر دیور ساواج نیز از عطر های تولید شده در این کشور است. تمامی عطر های برند دیور در فرانسه تولید می شوند و از همین کشور به تمامی نقاط دنیا صادر می شوند از این رو به هنگام خرید عطر دیور ساواج باید دقت کافی را داشت تا جنس خریداری شده دارای اصالت باشد.



فصل های پیشنهادی برای عطر دیور ساواج
بسیاری از افراد بر این باورند که عطر دیور ساواج تنها برای فصل های خنک پاییز و بهار مناسب است. نکته بسیار مهم در مورد عطر دیور ساواج ترکیب رایحه های سرد و گرم در کنار هم است. ترکیب سردی و گرمی با یکدیگر این عطر بی نظیر را برای هر فصلی مناسب کرده است.

ماندگاری و پخش بوی دیور ساواج
بسیاری از افراد مهم ترین نکته را به هنگام خرید عطر، ماندگاری و پخش بوی آن می دانند. این نکته به هنگام خرید عطر باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عطر دیور ساواج به سبب ترکیب رایحه های قوی، دارای ماندگاری بسیار بالایی است. ماندگاری این عطر را به طور متوسط می توان 5 تا 8 ساعت در نظر گرفت. پخش بوی دیور ساواج به قدری زیاد است که به هنگام قدم زدن در سطح شهر هر شخصی را که از اطراف شما عبور می کند جلب خود می کند.

سلبریتی ها و عطر مردانه دیور ساواج
معروف ترین هنر پیشه ای که از دیور ساواج استفاده کرده است، جانی دپ است. این هنرپیشه بی‌نظیر آمریکایی  در رابطه با عطر دیور ساواج می گوید: حس و حالی که با این عطر تجربه می کنید، یک حس جادویی و خارق العاده ای است که شاید به چشم دیده نشود اما شما را جادو می کند و دگرگون و قدرت مند می سازد. بسیاری از هنرپیشه های دیگر از این عطر استفاده می کنند اما نکته بسیار مهم این است که شما با استفاده از این عطر بی نظیر می توانید ستاره هر محفلی باشید و با عطر بی‌نظیر خود توجه همگان را به خود جلب کنید.



نت های بویایی عطر مردانه ساواج دیور
عطر فوق العاده دیور ساواج در خانواده بویایی مرکباتی و ادویه ای معطر قرار دارد. این عطر دارای سه نت آغازی، میانی و پایانی بی‌نظیر است. نت آغازین این عطر با تلفیق بوی ترنج و فلفل سیاه آغاز می شود. در نت های میانی این عطر؛ فلفل قرمز، فلفل دیچوان، اسطخدوس، گل شمعدانی و نعنای هندی را می توان حس کرد. در نت های پایانی این عطر فرانسوی امبروکسان، گل لادن و سدر به مشام می رسد. خرید این عطر نسبتا تند و تلخ با طبعی خنک و دارای بودن نت های بی نظیر، توجه هر مردی را جلب خواهد کرد.

سخن پایانی
عطر دیور ساواج یکی از بهترین عطر های مخصوص آقایان است که به هر مرد جذابی پیشنهاد می شود آن را امتحان کند تا به دنبال هیچ عطر دیگری نباشد. این عطر به علت داشتن رایحه گرم و تند و تلخ اما طبیعتی معتدل و خنک می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای مردان باشد. اگر از آن دسته از مردان هستید که دوس دارید در هر مجلسی وقار و اصالت خود را نشان دهید، عطر دیور ساواج بهترین خرید برای شما خواهد بود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها