به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۲۸۴۳۲۹
گودرز حبیبی:

انفعال استقلال به اعتصاب بازیکنان عجیب است

گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انفعال باشگاه به اعتصاب بازیکنان تیم عجیب است.
انفعال استقلال به اعتصاب بازیکنان عجیب است
در فاصله تنها دو هفته مانده به پایان این فصل از مسابقات لیگ برتر، بازیکنان تیم استقلال در اعتراض به مسائل مالی چند روزی است که حاضر به حضور در تمرین نیستند و این بخشی از مشکلات این روزهای آبی پوشان است.
گودرز حبیبی پیشکسوت این باشگاه اظهار داشت: اعتصاب در فوتبال و حداقل در سطح اول فوتبال مدتهاست منسوخ شده و حالا ما شاهدیم که عرصه بر استقلالی‌ها به حدی تنگ شده که آنها این کار منسوخ شده را چند روزی است انجام می‌دهند و عجیب‌تر از این عمل آنها، انفعال عجیب باشگاه نسبت به این عملکرد تیم است.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: حتی وقتی مشکلی برای یک تیم ایجاد می‌شود، این وظیفه مدیران است که خیلی سریع واکنش نشان داده و در میدان حاضر شوند تا به هر طریقی این مشکل را رفع کنند. چرا مدیرعامل استقلال واکنشی نسبت به این مشکلات و مصاحبه‌های اعتراضی بازیکنان و اعضای کادر فنی ندارد؟
وی افزود: شاید اگر همدلی بیشتری بین مدیریت و بازیکنان وجود داشت، امروز مشکلات این تیم تا این میزان حاد نبود و حتی شاید می‌شد کار را بدون اعتصاب جمع کرد. متاسفانه فضای مناسبی بین مدیریت و تیم وجود ندارد و این موضوع هم مزیدی بر علت شده تا بازیکنان با جسارت بیشتری دست به اعتصاب بزنند.
حبیبی در خصوص دیدارهای باقی مانده آبی پوشان در لیگ برتر تصریح کرد: بدیهی است که این دیدارها برای استقلال حساسیت جدولی ندارد و بهترین فرصت برای مجیدی است تا به یکسری بازیکن جوان‌تر میدان دهد. این بازی‌های رسمی اما فاقد حساسیت جدولی امکان خوبی را برای بازیکنان جوانی ایجاد می‌کند که قرار است با دیدن این میدان‌ها آبدیده و باتجربه شوند.مدافع اسبق استقلال بیان داشت: مجیدی قبلاً هم نشان داده در جوان‌گرایی با جرات است و حتی در بازی‌هایی که حساسیت داشت هم حاضر به استفاده از یکسری بازیکن جوان شد و مزد این جرات و جسارت خود را هم گرفت.پیشکسوت استقلال گفت: اگر یک سری بازیکن مثل قایدی، سید مجید حسینی، صیادمنش، نورافکن و خیلی‌های دیگر در این فوتبال با سن کم ستاره شدند، مهم‌ترین دلیلش همین اعتماد به جوان‌ها بود. حال که این فرصت خوب و طلایی در لیگ برتر پیش آمده، چه بهتر که مجیدی از آن استفاده کرده و میدان بیشتری در اختیار جوان‌ترها قرار دهد و مطمئن باشد این موضوع یک سرمایه گذاری برای آینده است.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها