به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۸۴۴۷۹

کدام بازیگر قدیمی الگوی ژان کلود ون‌دام است

کدام بازیگر قدیمی الگوی ژان کلود ون‌دام است
گروه فرهنگی: با انتشار تریلر فیلم «آخرین مزدور»، ژان کلود ون‌دام، بار دیگر در یک نقش اکشن دیده شد. قهرمان بلژیکی فیلم‌های اکشن با نمایش تریلر این فیلم که برای نتفلیکس ساخته شده در جشنواره کمیک کان سن‌دیگو دیده شد.این کلیپ با مردی ماسک‌دار که به یک صندلی بسته شده شروع می‌شود و چیزی که سربازان محافظ شاهد آن نیستند، ریچارد با بازی ون دام است که به سقف چسبیده و به زودی پایین می‌آید تا این مرد را نجات دهد و در این مسیر باید با نگهبانان مبارزه کند.

علاوه بر سمیر دوکازا در نقش پسر ون دام، در این فیلم فرانسوی، آلبان ایوانف، آسا سیلا، پاتریک تیمزیت، اریک جودور و میو-میو نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند.خبر ساخت این فیلم، تابستان پیش مطرح شد و ون دام هیجان خود را برای بازی در آن ابزار داشته و گفته بود ژان‌پل بلموندو منبع اصلی الهام وی برای بازی در این فیلم بود. وی گفته بود: «همیشه طرفدار ژان پل بلموندو بوده‌ام و امیدوارم به روش خودم پرچم فیلم‌های کمدی اکشن را به دست بگیرم.»

او از دیوید شارون به عنوان کارگردان هم تمجید کرده و گفته بود فیلمنامه همه عناصر را به روشی کاملاً موافق گرد هم آورده و یک داستان زیبا با احساسات، اکشن زیاد و شوخ طبعی خلق کرده است.ون دام همچنین از بازی در کنار بازیگرانی از نسل جدید ابراز خوشوقتی کرده و گفته بود بسیار خوشحال است که در کنار نسل جدیدی از استعدادها در این فیلم جلوی دوربین می‌رود.«آخرین مزدور» از ۳۰ جولای( ۹ مرداد) در نتفلیکس قابل تماشا خواهد بود.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها