به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۸۶۰۵۰

در طرح صیانت فاجعه‌ای نهفته است

در طرح صیانت  فاجعه‌ای نهفته است
گروه سیاسی: سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: همانطور که در فضای مروادات روزمره و در فضای آنلاین و در کوچه و خیابان می‌بینیم تقریبا همه مردم نسبت به طرح صیانت نگرانی دارند و هر چه جستجو کردیم متوجه شدیم که مردم اطلاعی از فاجعه ای که در این طرح نهفته است، ندارند.
 حسین نورانی نژاد، تاکید کرد: کسانی که این طرح را مطالعه کرده اند اذعان دارند که وضع وخیم تر از آن چیزی است که تاکنون ترسیم شده است. یعنی ساختار بروکراسی به نحوی سامان داده می‌شود که کلا نظارت و مدیریت فضای اینترنت و فضاهای آنلاین از حیطه تسلط دولت و مجلس هم خارج شود و وضعیتی بسیار عجیب و غریب رقم زده می‌شود.  آنچه در بین عموم مردم مطرح است این بوده که جلوی استفاده از آنچه که امروز میسر است گرفته خواهد شد. گفته شده نمی‌خواهیم فیلتر کنیم ولی عملا استفاده از اینترنت جز در جاهایی که خودشان صلاح بدانند میسر نخواهد بود و اینترنت به اینترانت تبدیل خواهد شد. به طور خلاصه اینترنت به چیزی شبیه به صدا و سیما تبدیل خواهد شد. بسیاری از افراد جامعه از این فضا نان می‌برند و یا از طریق این فضا ارتباط اجتماعی دارند و یا برای مطالعه و آگاهی یا تفریح استفاده می‌برند اما این منبع مهم و اساسی در زندگی امروز دچار اختلال اساسی خواهد شد.

 
برچسب ها: فضای مجازی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها