به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۲۸۷۱۵۷

بازگشت پرونده شرور معروف به دادسرای جنایی

بازگشت پرونده شرور معروف به دادسرای جنایی
گروه جامعه: 18‌ماه پس از قتل وحید.م، شرور معروف تهران در زندان پرونده او برای رسیدگی به نقص تحقیقات، بار دیگر به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.
وحید.م روز 26اردیبهشت97 درحالی‌که توسط یکی از دوستانش به نام حسین به مهمانی دعوت شده بود او را در خانه‌اش، واقع در خیابان ولنجک با ضربات چاقو به قتل رساند و گریخت. او اما هنگام فرار به ترکیه دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: 2‌ماه بود که از زندان آزاده شده بودم. حسین وقتی فهمید آزاد شده‌ام، مرا به خانه‌اش دعوت کرد اما در آنجا بر سر فحش ناموسی که به من داد، با او درگیر شدم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.
در شرایطی که رسیدگی به پرونده قتلی که وحید. م مرتکب شده بود ادامه داشت، او در زندان رجایی شهر به‌سر می‌برد تا اینکه در روز 11تیر97 در زمان هواخوری توسط عده‌ای از زندانیان به قتل رسید.
متهم به قتل وحید، یک زندانی به نام سعید بود که در تحقیقات گفت: وحید. م را دورادور می‌شناختم و می‌دانستم خیلی شاخ است. اما با او روبه‌رو نشده بودم و هیچ خصومتی با او نداشتم. آن روز زندانیان با هم درگیر شده بودند. وحید و دوستانش به ما حمله کردند. یکی از آنها روی من آش داغ پاشید و روی هم تیزی کشیدیم. در آن دعوا من تیزی خوردم و ضربه هم زدم.
سعید پس از محاکمه در بهمن‌ماه98 به قصاص محکوم شد. این رأی با اعتراض متهم به دیوانعالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان با وارد دانستن ایراداتی حکم را نقض کردند و متهم بار دیگر در دادگاه کیفری محاکمه شد. این بار هم حکم قصاص متهم صادر شد، ولی برای دومین مرتبه رأی در دیوان نقض شد و قضات دیوان اعلام کردند که پرونده باید برای رفع نقص در تحقیقات، به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شود. به این ترتیب 18‌ماه پس از قتل وحید مرادی تحقیقات در این‌باره، بار دیگر در دادسرا از سرگرفته خواهد شد.
برچسب ها: جنایت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها