به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۸۷۱۹۵

بحرین: برجام باعث گسترش تندروی  شد

بحرین: برجام باعث گسترش تندروی  شد
گروه سیاسی: معاون روابط بین‌الملل وزارت خارجه بحرین برای یک دیدار چهارروزه به اسرائیل رفت. شیخ عبدالله بن احمد آل خلیفه  گفت: «توافق برجام باعث تحریک و تندروی بیشتر در بسیاری از مناطق خاورمیانه شده است.»
وی ادامه داد: «ما چه نتیجه خوبی از این توافق گرفته‌ایم؟ برعکس، برجام بحران را در سراسر خاورمیانه گسترش داد.»این سخنان در هنگام امضای قرارداد همکاری میان مرکز تحقیقات استراتژیک، بین‌المللی و انرژی بحرین که مدیریتش را شیخ عبدالله بن‌احمد آل خلیفه بر عهده دارد با مرکز روابط عمومی اورشلیم  بیان شد.
مدیر مرکز روابط عمومی اورشلیم هدف از امضای این قرارداد و همکاری این اندیشکده با انستیتوی تحقیقات امارات متحده عربی را "ایجاد یک رشته از قراردادهای همکاری با کشورهای هم‌پیمان در توافق ابراهیم و نیز رساندن این پیام واقع‌بینانه به آمریکا و اروپا و سایر کشورها درباره چالش مشترک ما− خطر سیاست ایران در منطقه و در جهان-" دانست.
شیخ عبدالله بن احمد آل خلیفه قرار است در این سفر با یئیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل و اسحاق هرتزوگ، رییس جمهوری این کشور نیز دیدار کند. او همچنین مقدمات دیدار وزرای خارجه بحرین و اسرائیل را به همراه یک هیأت بلندپایه به منظور گسترش روابط میان این دو کشور در هفته جاری فراهم می‌کند.

 
برچسب ها: برجام
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها