به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۲۸۷۸۰۲

لئو مسی و نیمار دوباره به هم رسیدند (عکس)

گروه ورزشی: لیونل مسی در حالی روز گذشته اولین تمرین خود را با پاری‌سن‌ژرمن انجام داد که مطابق انتظار خوش و بش گرمی با دوست صمیمی‌اش یعنی نیمار داشت.
لئو مسی و نیمار دوباره به هم رسیدند (عکس)
در سال 2017 و بعد از انتقال رکورد شکن نیمار به پاری سن ژرمن بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که این فوق ستاره برزیلی برای بیرون آمدن از زیر سایه لیونل مسی و کسب افتخارات فردی باشگاه کاتالانی را ترک کرده و به PSG پیوسته است.
با این حال در این سال ها همواره رابطه بسیار خوب و فوق العاده‌ای بین نیمار و لیونل مسی وجود داشته است. تا جایی که حتی اخیراً و بعد از دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا نیز این دو فوق ستاره دنیای فوتبال خوش و بش بسیار گرمی با یکدیگر انجام دادند تا مشخص شود که از رابطه فوق العاده ای برخوردار هستند.
حالا اما بعد از نزدیک به چهار سال دوباره مسی و نیمار هم‌تیمی شده اند. در روزهای اخیر انتقال فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن رسمی شد و بسیاری معتقد هستند که نیمار نقشی کاملا اساسی را در حضور مسی در PSG ایفا کرده است. از طرفی مسی روز گذشته اولین تمرین خود را با پاری‌سن‌ژرمن انجام داد و مطابق انتظار در این تمرین رابطه نزدیک او و نیمار با یکدیگر به وضوح مشاهده شد.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها