به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۲۸۸۰۴۱
به قیمت یک میلیون دلار؛

دستمال لیونل مسی هم به حراج گذاشته شد!

گروه ورزشی: حتی دستمالی که لیونل مسی در نشست خبری جدایی از بارسلونا استفاده کرد نیز طرفداران خود را دارد.
دستمال لیونل مسی هم به حراج گذاشته شد!
هفته گذشته بود که لیونل مسی اعلام کرد بعد از دو دهه از بارسلونا جدا خواهد شد و این خبر ابتدا از سوی باشگاه و بعد خود این بازیکن تایید شد. اما دستمالی که لیونل مسی برای پاک کردن اشک‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی جدایی از بارسلونا استفاده کرد، به حراج گذاشته شده و یک میلیون دلار ارزشگذاری شده است.
 

 
در تاریخ هشتم آگوست و در کنفرانس مطبوعاتی این ستاره محبوب در باشگاه بارسلونا بود که لیونل مسی هنگام اعلام بر جدایی از تیم، نتوانست احساسات خود را کنترل کند و اشک ریخت. او همچنین مدعی شد که تمام تلاش خود را کرد تا در بارسلونا بماند، اما این اتفاق شدنی نبوده است. در همان بدو ورود به نشست بود که همسر لیونل مسی به او دستمالی برای پاک کردن صورتش داد و حالا این دستمال قرار است در مزایده ای با قیمت پایه یک میلیون دلار به فروش برسد.
در تاریخ 11 آگوست بود باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن اعلام کرد با لیونل مسی به توافق رسیده است. قرارداد این ستاره آرژانتینی و 34 ساله به مدت دو فصل بوده و امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود دارد. به نظر می رسد پاری سن ژرمن آماده است دستمزد حدود 35 میلیون یورویی در هر فصل به مسی پرداخت می کند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها