به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۲۸۸۱۴۳

رشیدی: استقلال برای هیچ کس نیست

رشیدی: استقلال برای هیچ کس نیست
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در دفاع بسیار ضعف دارد و ناهماهنگ است، خط هافبک کُند است و خلاقیت ندارد و در خط حمله هم مهاجمان خوب تغذیه نمی‌شوند و آن زهر همیشگی را نمی‌بینیم. منصوری رشیدی درباره شکست استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: این فینال تقابل دو سرمربی بود که برای کسب اولین جام قهرمانی خود می‌جنگیدند. فولاد تیم برتر میدان بود و بازی روان و خوبی انجام داد و این جواد نکونام بود که با درایت خود فولاد را قهرمان کرد. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم حق آنها کسب یک جام و خوشحالی بود.
 
دروازه‌بان اسبق استقلال درباره ترکیب تیم و چینش بد پنالتی زن‌ها گفت: دست فرهاد مجیدی بسته بود و اگر تمام بازیکنانش را در اختیار داشت می‌توانست بهتر عمل کند. فولاد هم در دفاع هم در هافبک و هم در خط حمله برتر بود خطر‌های بیشتری ایجاد کرد و می‌توانست در ۹۰ دقیقه و یا ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کند. پنالتی برای دروازه بان شانسی و ۵۰-۵۰ است و مظاهری بدشانس بود. پنالتی اول که وی مهار کرد پایش روی خط بود و در فوتبال اروپا چنین شرایطی قابل قبول است و نباید تکرار داده میشد.

وی ادامه داد: بازیکنی که هنوز گرم نشده بود آمد پنالتی بزند و خراب کرد، فرهاد در این زمینه بی تجربگی نشان داد. استقلال در دفاع بسیار ضعف دارد و ناهماهنگ است، خط هافبک کُند است و خلاقیت ندارد و در خط حمله هم مهاجمان خوب تغذیه نمی‌شوند و آن زهر همیشگی را نمی‌بینیم. این تیم نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

رشیدی در رابطه با تاثیر مدیریت استقلال بر ناکامی این تیم عنوان کرد: در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را در راس مدیریت استقلال شاهد بودیم و مدیران ضعیفی در باشگاه بوده‌اند. هیئت مدیره هم مدام تغییر می‌کند و ثبات ندارد. البته سوای این مسائل بعضی بازیکنان هم اصلاً خوب نبوده‌اند. بازیکنانی که قرارداد‌های میلیاردی دارند و با کمی تاخیر در دریافت دستمزد جنجال به پا می‌کنند. ما با کمترین امکانات با استقلال و تیم ملی افتخارات زیادی کسب کردیم، قهرمان آسیا شدیم و به جام جهانی و المپیک رفتیم.وی در پایان در خصوص استوری جنجالی محمود فکری تصریح کرد: استقلال برای هیچ کسی نیست، نه مجیدی نه فکری و نه هیچکس دیگر. صاحب این تیم هواداران و عاشقان آن هستند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها