به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۸۸۱۶۰

کشف لوازم آرایشگاهی قاچاق در بازار تهران

کشف لوازم آرایشگاهی قاچاق در بازار تهران
گروه جامعه:رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از ۱۱۶ هزار لوازم آرایشگاهی قاچاق، خبر داد.سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران ما روز گذشته طی اطلاع از دپوی مقادیری لوازم آرایشگاهی خارجی قاچاق در خیابان منوچهری تهران بزرگ، طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالا‌های قاچاق مراجعه کردند که مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشگاهی قاچاق در محل موجود بود.
 
وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد محل مورد نظر در طبقه اول یک باب ساختمان قدیمی مسکونی بوده که در بازرسی از محل مقادیری لوازم آرایشگاهی قاچاق از قبیل لوازم تتو و کاشت ناخن که فاقد اسناد مثبته گمرکی بودند شناسایی شد و در ادامه تحقیقات مشخص شد کالا‌ها که محصول کشور‌های کره، برزیل بودند  به وسیله خودرو‌های سواری شوتی از جنوب کشور به تهران منتقل شدند و باتوجه به اینکه مالک کالا‌ها در بازار تهران دارای فروشگاه بوده اقدام به فروش آنها  کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی، مالک کالا‌ها دستگیر و با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: کالای قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها