به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۲۸۸۷۵۳

به اعضای کابینه رئیسی نقدهایی وارد است

به اعضای کابینه رئیسی نقدهایی وارد است
گروه سیاسی: رئیس شورای شهر ششم تهران گفت: معتقدم که به طور کلی کابینه خوبی معرفی شده و امیدوارم که به خوبی بتوانند اقدامات خود را انجام دهند. البته به برخی از اعضای کابینه نقدهایی وارد است، اما افرادی را که من می‌شناسم توانمند و کاری هستند و امیدوارم که موفق باشند.
 مهدی چمران با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم، بیان کرد: قرار بر این نیست که همه افراد در کابینه حضور داشته باشند و اصل برگزینش افراد محدود است.
وی درباره مهم‌ترین ویژگی کابینه سیزدهم بیان کرد: انگیزه اقدامات موثر و مفید در جامعه امروز را یکی از اصل های مهم در این کابینه می‌دانم.
عضو شورای شهر تهران درباره فراجناحی بودن کابینه نیز گفت: اگر منظور از فراجناحی بودن این است که از جناح‌های نه چندان موافق انقلاب هم در این کابینه حضور داشته باشند؛ خیر این ویژگی درون این کابینه وجود ندارد و هیچ وقت هم چنین کابینه‌ای تشکیل نخواهد شد. اما اگر منظور این است که این افراد وابسته به یک حزب خاص باشند بله این افراد وابستگی‌های گروهی و جریانی ندارند و امیدوارم که یک کابینه انقلابی باشد.
این فعال سیاسی  موعد شروع شهرداری علیرضا زاکانی را نیز اینگونه بیان کرد: قرار بود که این روزها کار تمام و تصمیم نهایی وزارت کشور اعلام شود که هنوز مهلت آن نرسیده که حکم صادر شود.وی درباره مهم‌ترین ویژگی‌های علیرضا زاکانی برای پذیرش مسئولیت در شهر تهران نیز اینگونه توضیح داد: مدیریت قوی او و پای کار بودن او می‌تواند برای شهر تهران بسیار مهم باشد.


 
برچسب ها: کابینه رئیسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها