به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۱ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۸۹۵۲
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

استقلال هم به جمع 4‌تيم نيمه‌نهايي پيوست

گروه ورزشي: تیم فوتبال استقلال با عبور از سد ذوب‌آهن به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافت و حریف مس کرمان در این مرحله شد.
استقلال هم به جمع 4‌تيم نيمه‌نهايي پيوست
به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 16:40 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد تیم استقلال با یک گل میزبان خود را شکست داد. جی لوید ساموئل در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد. استقلال در دقیقه 43 به یک ضربه پنالتی دست یافت. ایران نژاد داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن روی عمران‌زاده مرتکب خطای مشکوکی شد که داور آن را پنالتی اعلام کرد و ساموئل توپ را در گوشه چپ دروازه حریف قرار داد تا بدین ترتیب استقلال به گل اول بازی دست یابد.

با شروع نیمه دوم مطابق انتظار این تیم ذوب آهن بود که برای جبران گل خورده تلاش زیادی به خرج داد اما در نقطه مقابل استقلالی‌ها با دوندگی و تجمع در میانه میدان سعید کردند فضا را از شاگردان تقوی بگیرند تا به نوعی بازی را اداره کنند. قلعه‌نویی در دقیقه 64 بازی قاضی را به نیز از میدان بیرون کشید و با فرستادن اولادی به داخل زمین قصد داشت با دوندگی این مهاجم تازه نفس مدافعان حریف را در یک سوم دفاعی ذوب آهن مشغول کند. در دقیقه 68 بازی بیاتی نیا در گوشه چپ محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت خوب شد ولی ضربه نهایی را بد زد تا این فرصت از دست برود. در پاسخ به این حمله میزبان، ساموئل از راه دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن هم در چارچوب نبود.

استقلال که خستگی بازی در دربی را در پاهای بازیکنان خود می‌دید در ادامه کار به اداره بازی پرداخت و تنها به فکر بستن راه‌های نفوذ ذوبی‌ها بود و بازیکنان حریف هم تقریبا همانطور بازی کردن که آبی‌ها انتظارش را داشتند اما خطای غیر منتظره‌ای که امیرحسین صادقی در دقیقه 87 روی پژمان قرمزی انجام داد یک ضربه پنالتی به سود میزبان به دنبال داشت تا در آستانه از دست دادن این برتری قرار گیرد ولی ضربه پنالتی حدادی فر را رحمتی دفع کرد تا آبی‌ها برتری خود را حفظ کنند.

mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۱ ۱۹:۰۴
آندو تیموریان از نظر عصبی در شرایط خوبی نیست؛ این را در لحظه‌ای فهمیدیم که هافبک دفاعی استقلال با ضربه محکم آرنج ابروی سینا عشوری هافبک ذوب آهن را سیاه کرد.
شدت ضربه آندو به سر و چشم سینا به حدی شدید بود که با وجود عدم اصابت کامل چشم و ابروی این بازیکن جوان ذوب آهن را ترکاند. عشوری که برای توپ‌گیری روی شانه آندو سوار شده بود با واکنش عجیب و غریب این بازیکن ملی‌پوش مواجه شد، اما در حالی که همه حاضران در ورزشگاه فولادشهر در انتظار کارت مستقیم قرمز برای تیموریان بودند علیرضا فغانی در یک اقدام عجی (200009)
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۱ ۲۳:۳۹
کمک داور به این تیم سالهاست اتفاق می افتد (200121)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۱۱/۰۱ ۱۹:۱۷
این بردها دیگه عادی شده/ فقط قهرمانی آسیا رو میخوایم همین (200019)
مریم دیک موس
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۱ ۲۰:۲۹
استقلال باید 2 جام رو بگیره-حیف که نه مجیدی هست نه پژمان و نه نکونام (200049)
ارمان
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۰۱ ۲۲:۰۰
بزرگترین معمار فوتبال ایران : امیر قلعه نویی

1 درصد فکر کنید چهار نفر از بازیکن های پیروزی از این تیم جدا می شدند ... (200090)