به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۸۹۷۵۸

حمله مدیرعامل استقلال به نماینده مجلس

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سجادی از مدیران توانمند ورزش ایران است و با توجه به اینکه از بدنه ورزش برآمده، بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده ورزش ایران باشد.
حمله مدیرعامل استقلال به نماینده مجلس
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور اظهار داشت: افتخار داشتم که به مدت ۲ سال با سجادی در باشگاه سایپا همکاری داشته باشم.‌ او از مدیران با اخلاق، پاکدست، تحول خواه، عملگرا و توانمند ورزش ایران است و با توجه به اینکه از بدنه ورزش برآمده، بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده ورزش ایران باشد.
وی در ادامه افزود: سابقه سجادی در مدیریت ورزشی نیز کاملا روشن است و در بخش دولتی، خصوصی و باشگاه‌داری نیز موفق عمل کرده است که همین موضوع نشان از کارنامه موفق او دارد و امیدوارم نمایندگان مجلس با رای اعتماد به ایشان پیام مثبت و خوشی به جامعه ورزش ایران بدهند.
مدیرعامل استقلال در ادامه درباره برخی حاشیه‌های مطرح شده، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سوء‌استفاده از جایگاه خود در مجلس هستند. جالب است بدانید یکی از همین افراد که از قضا یکی از روسای پرمدعای فراکسیون مجلس نیز هست و در مجلس ‌علیه ‌ سجادی تبلیغ می‌کند، چندی پیش نیز در تماس با بنده به دنبال تحمیل گزینه سرمربیگری به استقلال بود! مددی افزود: جالب است شنیده‌ام همین فرد در محفلی به رئیس جمهور انتقاد کرده که چرا آقای رئیسی برای گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با او مشورت نکرده است! واقعا سوال این است که آیا مجلس جای زیاده‌خواهی و سهم‌خواهی است؟ و اینکه چون گزینه وی به مجلس معرفی نشده، ایشان باید این حجم از تهمت و افترا را به‌ سجادی منتسب نماید. متاسفانه این فرد تلاش می‌کند با جوسازی ذهن مجلس را نسبت به سجادی منفی کند اما تردیدی ندارم برای اکثریت نمایندگان آگاه و بابصیرت و انقلابی رفتارها و نیات این عضو کمیسیون فرهنگی برملا شده است و اطمینان دارم قاطبه نمایندگان مجلس نیز تحت تاثیر فضای تخریبی قرار نمی‌گیرند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مجلس محترم شورای اسلامی با بررسی کارنامه جامع و سابقه درخشان ایشان، با رای بالایی سجادی را به وزارتخانه ورزش و جوانان بدرقه نمایند تا ایشان با دلگرمی بالا، مسائل و چالش های جوانان و ورزش ایران را مرتفع نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها