به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۸۹۷۷۰

واکنش عجیب داور دانمارکی پس از سوت اشتباه

گروه ورزشی: یک داور دانمارکی در حین بازی بعد از اینکه متوجه شد تصمیم اشتباهی گرفته است و یک گل تقریبا صد درصد را از یکی از تیم ها گرفته، از شدت ناراحتی به زانو افتاد.
واکنش عجیب داور دانمارکی پس از سوت اشتباه
 نیلس هیر، که قضاوت یک بازی از لیگ دسته دوم دانمارک بین تیم های FC Fredericia و Vendsyssel FF را برعهده داشت، به جای آوانتاژ دادن و دستور به ادامه بازی، به اشتباه در سوت خود دمید و بلافاصله با تشخیص اینکه یک موقعیت گل صد درصد را از یکی از تیم ها گرفته است، از شدت ناراحتی صورتش را پوشاند و بر زمین نشست. این صحنه در رسانه های اجتماعی نیز دست به دست شد و بازتاب فراوانی داشت.
 

"این داور دانمارکی حتی سعی نکرد این حقیقت را که با آوانتاژندادن مرتکب اشتباه بزرگی شده، پنهان کند."

در نیمه اول بازی FC Fredericia در حالی که 1-0 عقب بود یک ضدحمله را آغاز کرد، اما روی کریستیان کرکگارد، هافبک تهاجمی آنها، در حاشیه محوطه جریمه خطا شد.
داور در حالی در سوت خود دمید که متوجه نشده بود کرکگارد قبلاً توپ را به هم تیمی خود رسانده این بازیکن با دروازه بان حریف تک به تک شده است.
پس از تشخیص این اشتباه، هیر واکنشی فوق العاده صادقانه داشت و بعد از اینکه متوجه شد یک گل بالقوه را از FC Fredericia گرفته، از شدت ناراحتی به زانو درآمد.
 







 
این لحظه استثنایی و تا حدودی خنده دار با استقبال خوب طرفداران در شبکه های اجتماعی روبرو شده است و بسیاری واکنش صادقانه هیر را تحسین کرده اند.
یکی از هواداران نوشت: "خوش به حال او. او یک انسان است، اشتباهی مرتکب شد. او بلافاصله آن را تشخیص داد و با توجه به واکنش بازیکنان، مشخص است که آنها هم فهمیدند که او اشتباهش را می داند."
شخص دیگری افزود: "ببینید بازیکنان چگونه واکنش نشان دادند، داور گفت من اشتباه کردم و همه آنها درک کردند. من دوست دارم فقط یکی از داوران لیگ برتر این کار را انجام دهد. در عوض ما لی میسون و بازی وست بروم-برایتون را داریم. "
با این حال در حالی که یکی دیگر از هواداران صداقت عملکرد داور را می پذیرد، اما گفته: "عجب!! من خوشحالم که داور به اشتباه خود در آوانتاژ ندادن اعتراف کرد. اما اگر من داور بودم این کار را نمی کردم. اهمیتی نداشت چقدر اشتباه کرده ام، من هرگز به زانو در نمی آمدم. "
 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها