به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۹۱۶۱۰

قاتل کرمانشاهی در خانه مادرزنش دستگیر شد

قاتل کرمانشاهی در خانه مادرزنش دستگیر شد
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: مرد قاتل که پس از ارتکاب قتل در کرمانشاه به یکی از شهرهای استان همدان فرار کرده و در خانه مادرزنش مخفی شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.به گزارش ایلنا، سرهنگ پرویز نظری در تشریح این خبر گفت: دوم تیر امسال مرد 43 ساله‌ای در شهر کرمانشاه به قتل رسید و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کردند و موفق شدند پس از حدود ۲ ماه تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه وی را در یکی از شهرهای استان همدان شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه قاتل متواری تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با همکاران خود در همدان و همچنین مرجع قضایی، به محل اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که در منزل مادر همسرش مخفی شده بود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری که متهم به وسیله آن مرتکب قتل شده بود، یادآوری کرد: قاتل ۳۷ ساله در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.وی از بازسازی صحنه قتل خبر داد و گفت: قاتل دستگیر شده نیز با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها