به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۹۱۸۴۳

برزیل خواهان تنبیه ستاره های لیورپول شد

گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال برزیل خواهان اعمال نظر فیفا در خصوص تصمیم اخیر باشگاه لیورپول شده است.
برزیل خواهان تنبیه ستاره های لیورپول شد
 شیوع ویروس کرونا در برخی کشورها هنوز متوقف نشده و این بیماری هنوز هم بخشی از دنیای فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داده است. فدراسیون فوتبال برزیل از عدم صدور مجوز سفر از سوی باشگاه لیورپول برای حضور بازیکنانی چون فابینیو، آلیسون بکر و روبرتو فیرمینو در ترکیب سلسائو برای بازی های ملی رضایت نداشته و خواهان مجازات این باشگاه از سوی فیفا شده است.
طبق قوانین دولت انگلیس، بازیکنانی که از انگلیس به کشورهای فهرست قرمز سفر می کنند، باید هنگام بازگشت قرنطینه شوند. به همین علت باشگاه های لیگ برتر از صدور مجوز برای برخی بازیکنان برای برگزاری بازی های ملی خودداری کردند که برزیل نیز یکی از آن کشورها بود.
 


قانونی در فیفا وجود دارد که بازیکنان تا پنج روز بعد از بازی های ملی نباید در دیدارهای رده باشگاهی شرکت کنند و فدراسیون فوتبال برزیلی از فیفا خواسته این قانون را در مورد باشگاه لیورپول اعمال کند. البته بابی فیرمینو اخیرا مصدوم شده و به خودی خود نیز قادر به حضور در ترکسی مرسی سایدی ها نیست.
فیرمینو هفته گذشته و در جریان تساوی 1-1 لیورپول مقابل چلسی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به نظر مدتی دور از میادین خواهد بود. اما در صورت قطعی شدنه تصمیم فیفا، یورگن لوپ قادر به استفاده از فابینیو و آلیسون بکر در مسابقه هفته بعد خود برابر لیدزیونایتد نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها