به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۹۲۰۹۰

جاماندگان یارانه برای ثبت‌نام چه کنند؟

جاماندگان یارانه برای ثبت‌نام چه کنند؟
گروه اقتصادی: از خرداد امسال و با تصویب هیات وزیران قرار شد که به متقاضیان دریافت یارانه‌ نقدی و معیشتی فرصتی داده شود تا ثبت‌نام کنند.تاکید رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روی کمک به معیشت خانوارها بحث ثبت‌نام از جاماندگان یارانه را داغ کرد.

پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی از این بود که متقاضیان دریافت یارانه نقدی و معیشتی می‌توانند مراحل پیش ثبت‌نام را انجام دهند.همچنین در خصوص روش ثبت‌نام نیز گفته شد که افراد باید به سامانه حمایت معیشت به آدرس «https://hemayat.mcls.gov.ir/» مراجعه کنند. افراد باید در این سامانه روی گزینه «ثبت خانوار جدید» کلیک کنند و اطلاعات خود را وارد کنند تا پیش ثبت نام انجام شود.

اما به نظر می‌رسد پس از انتشار این خبر و وقتی متقاضیان زیادی برای ثبت‌نام به این سامانه مراجعه کرده‌اند درگاه‌های ثبت‌نام بسته شده و افرادی که یارانه‌بگیر هستند فقط می‌توانند وضعیت خود را مشاهده کنند.
«سایت که مدام ارور می دهد … آنتم سر ِ شماره ی امنیتی آخر که کد است و باید وارد کنی … نمی خواهید بدهید : خب ندهید … ولی سر کار نگذارید.»
«اگه سایت باز باشه خوبه برای سهام عدالت هم فکری کنن که هیچ عدالت درای مملکت نیست همش ظلم ودزدی»
«اصلا گزینه ثبت نام جدید نداره آخه پس جا مانده ها از سال ۹۲ چه کننددولت هم هر چه کمک معشتی دار از طریق شما ره حسا ب یارانه انجام میده»
«چندین با کد امنیتی نوشتم ولی هیچ ترتیب اثر نداد فکر کنم سرکاری هستش»
«وارد سامانه که می شویم اطلاعات خواسته شده که پر می کنیم با اطمینان ، پیام میده که اطلاعات نا معتبر می باشد ،باید چه کار کنیم که این پیام نده»
«قبل از اینکه این خبر پخش بشه، گزینه ثبت نام در این سایت بود، ولی الآن حذف شده تا احساسات مردم به سخره گرفته بشه»
در واقع این سامانه فعلا کارایی ندارد، چرا که وقتی فردی یارانه‌بگیر است، نیازی به این سازمانه ندارد.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها