به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۲۹۲۱۱۷

۲ برادر با ۴۵۰ فقره سرقت در شیراز دستگیر شدند

۲ برادر با ۴۵۰ فقره سرقت در شیراز دستگیر شدند
گروه حوادث:فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۴۵۰ فقره سرقت دوربین های مداربسته و اماکن خصوصی خبر داد.به گزارش مهر، سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت مأموران کلانتری «گل سرخ» شیراز مخفیگاه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۲ سارق را که برادر بودند، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل دوربین مدار بسته، اشیا عتیقه، ضبط خودرو، پنل آیفون تصویری و انواع لباس‌های مردانه و زنانه کشف شد، افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۴۵۰ فقره سرقت دوربین مداربسته و اماکن خصوص در سطح شهرستان شیراز اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: کسانی که طی یک سال گذشته از آنان اموالی نظیر دوربین مدار بسته به سرقت رفته است، جهت پیگیری به کلانتری "گل سرخ " واقع در میدان گل سرخ شیراز مراجعه و نسبت به شناسایی اموال خود اقدام کنند.
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها